Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСамойлов, В. Ю.uk
dc.contributor.authorНесен, Л. М.uk
dc.date.accessioned2025-07-24T10:58:43Z
dc.date.available2025-07-24T10:58:43Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationСамойлов В. Ю., Несен Л. М. Сучасні тенденції стратегічного маркетингу та інноваійного розвитку. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21046.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47015
dc.description.abstractЦя стаття досліджує вплив інноваційних підходів на розвиток маркетингових стратегій підприємств. Вона аналізує роль інновацій у формуванні стратегічного плану підприємства, вказуючи на їхню значущість як джерело конкурентної переваги. Далі розглядається процес розробки і впровадження інноваційних стратегій в маркетингу, включаючи адаптацію до змінних умов ринку та їхній вплив на конкурентоспроможність підприємств. На основі аналізу сучасних тенденцій та прикладів успішної практики впровадження інноваційних стратегій робиться висновок про важливість інновацій для стабільного розвитку підприємств у сучасному бізнес-середовищі.uk
dc.description.abstractThis article explores the impact of innovative approaches on the development of marketing strategies for enterprises. It analyzes the role of innovation in shaping the strategic plan of a company, emphasizing their significance as a source of competitive advantage. Furthermore, the process of developing and implementing innovative marketing strategies is examined, including adaptation to changing market conditions and their impact on the competitiveness of enterprises. Based on an analysis of current trends and successful case studies of implementing innovative strategies, the article concludes on the importance of innovation for the sustainable development of enterprises in the modern business environment.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21046
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectстратегіїuk
dc.subjectконкурентністьuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectstrategiesuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.titleСучасні тенденції стратегічного маркетингу та інноваійного розвиткуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8:001.895.5


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію