Show simple item record

dc.contributor.advisorКобилянська І. М.uk
dc.contributor.authorБоднаренко, Б. О.uk
dc.contributor.authorBodnarenko, B.en
dc.date.accessioned2025-07-24T11:02:09Z
dc.date.available2025-07-24T11:02:09Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationБоднаренко Б. О. Використання віртуальної та доповненої реальності в закладах вищої освіті // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21306.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-14-3
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47066
dc.description.abstractВ даній статті аналізуються можливості, а також перспективи застосування доповненої та віртуальної реальності в навчальних процесах закладів вищої освіти. Визначено необхідність застосування даних технологій в сучасних освітніх процесах.uk
dc.description.abstractThis article analyzes the possibilities and prospects of using augmented and virtual reality in the educational processes of higher education institutions. The necessity of using these technologies in modern educational processes is determined.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21306
dc.subjectінноваційні засоби та технологіїuk
dc.subjectосвітні процесиuk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectвплив наздобувачів освітиuk
dc.subjectnnovative tools and technologiesen
dc.subjecteducational processesen
dc.subjectinteractive learningen
dc.subjectimpact on studentsen
dc.titleВикористання віртуальної та доповненої реальності в закладах вищої освітіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.01.09
dc.relation.referencesДембіцька, С., & Кобилянський, О. (2023). Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з професійної освіти засобами цифрових технологій. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-001-007.uk
dc.relation.referencesКузьменко, О., Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2022). Інноваційні засоби формування професійної культури майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Педагогіка безпеки, 7(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1001-007.uk
dc.relation.referencesМястковська, М., Кобилянська, І., & Кисюк, Д. (2021). Формування готовності майбутніх фахівців з професійної освіти до застосування сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. Педагогіка безпеки, 6(1-2), 21–26. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-021-026.uk
dc.relation.referencesСтавнича, Н., & Кобилянська, І. (2023). Проєктування освітніх ігор як шлях до самовиховання та самовдосконалення здобувачів вищої освіти. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 44–50. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-044-050.uk
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Kuzimenko, O. (2023). Training of specialists in technical specialties to professional activity according to the requirements of the integrative approach. Professional Pedagogics, 1(26), 110-121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121.en
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.en
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., Stavnycha, ., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.en
dc.relation.referencesMiastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-6_21.en
dc.relation.referencesТарангул, Л., & Романюк, С. (2022). Використання технології доповненої реальності в освітньому процесі закладів вищої освіти. Проблеми освіти, 1 (96), 187–204. URL: https://doi.org/10.52256/2710‐3986.1‐96.2022.12.uk
dc.relation.referencesЧабан, О. В., & Пашкевич, І. А. (2022). Використання технологій доповненої реальності в освітньому процесі. Science, innovations and education: problems and prospects : proceedings of VII International scientific and practical conference (February 911, 2022). (P. 499–504). Tokyo, Japan. URL: http://repositsc.nuczu.edu.ua/bitstream/123456789/14841/1/SCIENCEINNOVATIONS‐AND‐EDUCATION‐PROBLEMS‐AND‐PROSPECTS‐9‐11.02.22.pdf#page=499.uk
dc.relation.referencesVolynets, V. (2021). Use of virtual reality technologies in education. Continuing Professional Education: Theory and Practice, 2, 4047. DOI: https://doi.org/10.28925/16098595.2021.2.5..en
dc.relation.referencesKovalenko, V., Marienko, M., & Sukhikh, A. (2020). Use of augmented and virtual reality tools in a general secondary education institution in the context of blended learning. Information Technologies and Learning Tools, 86, 6, 70–86. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v86i6.4664.en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record