Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorБоковець В.uk
dc.contributor.authorСтолярчук, Д. В.uk
dc.contributor.authorStoliarchuk, D.en
dc.date.accessioned2025-07-24T11:04:43Z
dc.date.available2025-07-24T11:04:43Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationСтолярчук Д. В. Дослідження застосування інструментів цифрового маркетингу в рекламно-збутовій діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21258.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-14-3
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47117
dc.description.abstractСучасна економіка, в якій працює ТОВ «Сільпо-Фуд», відзначається загостреною конкуренцією між компаніями. У статті досліджені інструменти цифрового маркетингу, які у своїй рекламно-збутовій діяльності застосовує ТОВ «Сільпо-Фуд», їх місце при формуванні системи просування та підтримки необхідного інформаційного поля навколо компанії при зростаючій ролі інтернету та новітніх технологій, дана характеристика основним інструментам цифрового маркетингу, що використовує компанія.uk
dc.description.abstractThe modern economy in which LLC «Silpo-Food» operates is characterized by heightened competition among companies. The article explores the digital marketing tools utilized by LLC «Silpo-Food» in its advertising and sales activities, their role in shaping the promotion system, and maintaining the necessary informational environment around the company amidst the growing influence of the internet and advanced technologies. This characterization focuses on the primary digital marketing tools employed by the company.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21258
dc.subjectрекламно-збутова діяльністьuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectкомунікаційна політикаuk
dc.subjectінструменти цифрового маркетингуuk
dc.subjectadvertising and sales activitiesen
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectcommunication policyen
dc.subjectdigital marketing toolsen
dc.titleДослідження застосування інструментів цифрового маркетингу в рекламно-збутовій діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8:339.138
dc.relation.referencesБєлікова О. Ю, Фоміченко І. П., Шашко В. О. Тенденції розвитку цифрового маркетингу як інноваційного інструменту управління підприємствами / Бєлікова О. Ю, Фоміченко І. П., Шашко В. О // Вісник економічної науки України. 2020. № 2 (39). С. 1–7uk
dc.relation.referencesБагорка М. О. Дослідження та аналіз факторів середовища підприємства / М. О. Багорка, І. Г. Кадирус, Н. І. Юрченко // Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2022. № 4. С. 80–87.uk
dc.relation.referencesВдовічена О. Г. Соціальна орієнтація маркетингової діяльності підприємства як перспективний напрямок розвитку в умовах нестабільного ринку / О. Г. Вдовічена // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2016. Вип. 3/4 (63/64). С. 195–204.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію