| dc.contributor.author | Кузнєцов, О. Д. | uk |
| dc.contributor.author | Смирнов, Є. В. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-07-24T11:06:07Z | |
| dc.date.available | 2025-07-24T11:06:07Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Кузнєцов О. Д., Смирнов Є. В. Обґрунтування методу відновлення деталей шворневих вузлів автомобілів. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/19562. | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47137 | |
| dc.description.abstract | В роботі проаналізовано методи відновлення деталей автомобілів та проаналізовано доцільність застосування композиційних матеріалів при відновленні шворневих вузлів вантажних автомобілів. На основі аналізу обґрунтовано доцільність відновлення шворневого вузла шляхом його розточування під ремонтний розмір та виготовлення нової втулки з поліефірефіркетону. | uk |
| dc.description.abstract | The work analyzes the methods of restoration of car parts and analyzes the expediency of using composite materials in the restoration of pivot assemblies of trucks. Based on the analysis, the expediency of restoring the pivot assembly by boring it to the repair size and manufacturing a new bushing from polyetheretherketone is substantiated. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/19562 | |
| dc.subject | відновлення деталей | uk |
| dc.subject | шворневий вузол | uk |
| dc.subject | композиційні матеріали | uk |
| dc.subject | поліефірефіркетон | uk |
| dc.subject | ресурсAbstractThe work analyzes the methods of restoration of car parts and analyzes the expediency of using composite materialsin the restoration of pivot assemblies of trucks Based on the analysis | uk |
| dc.subject | the expediency of restoring the pivot assembly by | uk |
| dc.subject | recovery of parts | uk |
| dc.subject | pivot assembly | uk |
| dc.subject | composite materials | uk |
| dc.subject | polyetheretherketone | uk |
| dc.subject | resourceЗа статистикою | uk |
| dc.subject | основними причинами відмов вантажних автомобілів є дефекти елементів їхосновних механізмів ходової частини Недоліками технічного рішення штатного шворневого вузла | uk |
| dc.title | Обґрунтування методу відновлення деталей шворневих вузлів автомобілів | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 629.113 | |
| dc.relation.references | : . 1./ . .. . : , 2007. 720 . | |
| dc.relation.references | .. : / . : , 2015. 140 . | |
| dc.relation.references | . . / . . , . . , . . . .: . 1993. 160 . 4 Nunez E. E., Yeo S. M., Polychronopoulou K., Polycarpou A. A. Tribological study of high bearing blended polymer-based coatings for air-conditioning and refrigeration compressors. Surf Coat Tech 205: 29943005 (2011). | |
| dc.relation.references | Demas N. G., Polycarpou A. A. Tribological performance of PTFE-based coatings for air-conditioning compressors. Surf Coat Tech 203: 307316 (2008). | |