Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗапорожець, А. С.uk
dc.date.accessioned2025-07-24T11:06:08Z
dc.date.available2025-07-24T11:06:08Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЗапорожець А. С. Концептуальні засади формування бренду. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21281.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47141
dc.description.abstractЦе дослідження розглядає концептуальні засади формування бренду з точки зору стратегічного підходу та практичних інструментів, які можна використовувати для досягнення цієї мети. Аналізуються такі аспекти, як розуміння цільової аудиторії, інноваційність у комунікаційних стратегіях, впровадження корпоративної культури та зв'язок бренду з цінностями споживачів.uk
dc.description.abstractThis study examines the conceptual foundations of brand building from the perspective of a strategic approach and the practical tools that can be used to achieve this goal. Aspects such as understanding the target audience, innovativeness in communication strategies, implementation of corporate culture and connection of the brand with consumer values are analyzed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21281
dc.subjectбрендuk
dc.subjectконцептуальні засадиuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk
dc.subjectAbstractThis study examines the conceptual foundations of brand building from the perspective of a strategic approach andthe practical tools that can be used to achieve this goal Aspects such as understanding the target audienceuk
dc.subjectinnovativenessuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectconceptual principlesuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.subjectcommunication strategyuk
dc.subjectВступУ сучасному світі конкуренція на ринку надзвичайно високаuk
dc.subjectі створення успішного бренду єкритично важливим завданням для будь-якої компанії Для досягнення цієї мети необхідно мати чіткеuk
dc.titleКонцептуальні засади формування брендуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138
dc.relation.references. ., . . . . 2021. 5. C. 396401. [ ] // : https://www.businessinform.net/article/?year=2021&abstract=2021_5_0_396_401
dc.relation.references., ., , . . . 2023. 47. [ ] // : https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2037
dc.relation.references. Wezom. [ ] // : https://wezom.com.ua/ua/blog/novyj-brend


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію