| dc.contributor.author | Бондарчук, О. В. | uk |
| dc.contributor.author | Кобилянська, І. М. | uk |
| dc.contributor.author | Bondarchuk, O. | en |
| dc.contributor.author | Kobylyanska, I. | en |
| dc.date.accessioned | 2025-07-24T11:07:01Z | |
| dc.date.available | 2025-07-24T11:07:01Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Бондарчук О. В., Кобилянська І. М. Використання сучасних педагогічних методів при менторстві трейні і джуніор розробників в сфері розробки EMBEDED- систем // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21308. | uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8163-14-3 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47161 | |
| dc.description.abstract | Здійснено огляд сучасних педагогічних методів, що застосовуються в процесі менторства молодих спеціалістів. Аналізуються три ключові методи: проєктний метод, метод зворотного навчання та ігрові методи. Показано, як ці педагогічні підходи можуть підготувати молодих фахівців не тільки до технічної компетентності, але й до успішної довгострокової кар'єри в галузі високих технологій. | uk |
| dc.description.abstract | A review of modern pedagogical methods applied in the mentoring process of young professionals is conducted. Three key methods are analyzed: project-based method, teachback learning method, and gaming methods. It is shown how these pedagogical approaches can prepare young professionals not only for technical competence but also for a successful long-term career in the field of high technologies. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21308 | |
| dc.subject | EMBEDED-системи | uk |
| dc.subject | педагогічні методи | uk |
| dc.subject | менторство | uk |
| dc.subject | проєктний метод | uk |
| dc.subject | метод зворотного навчання | uk |
| dc.subject | ігровий метод | uk |
| dc.subject | технічна освіта | uk |
| dc.subject | розвиток критичного мислення | uk |
| dc.subject | командна робота | uk |
| dc.subject | навчання через практику | uk |
| dc.subject | EMBEDED systems | en |
| dc.subject | pedagogical methods | en |
| dc.subject | mentorship | en |
| dc.subject | project-based method | en |
| dc.subject | teachback learning method | en |
| dc.subject | gaming methods | en |
| dc.subject | technical education | en |
| dc.subject | critical thinking development | en |
| dc.subject | teamwork | en |
| dc.subject | learning through practice | en |
| dc.title | Використання сучасних педагогічних методів при менторстві трейні і джуніор розробників в сфері розробки EMBEDED-систем | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 378.147 | |
| dc.relation.references | Артьомов, І. В., Студеняк, І. П., Головач, Й. Й., & Гусь, А. В. (2015). Інновації у вищій освіті: вітчизняний і зарубіжний досвід: навчальний посібник. Ужгород: ПП «АУТДОР-ШАРК». | uk |
| dc.relation.references | Долгопол, О. О., & Кір’янова, О. В. (2021). Інноваційні методи й технології у вищій освіті України: сучасний аспект. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 194, 101-106. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-194-101-106. | uk |
| dc.relation.references | Шульга, А., Дідух, В., & Гатрич, І. (2023). Використання засобів зворотного зв’язку під час дистанційного навчання студентів закладів вищої освіти. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія», 3. https://doi.org/10.32782/academ-ped.psyh-2023-3.15. | uk |
| dc.relation.references | Метод зворотного навчання Teachback: зрозумій та поясни. URL: https://naurok.com.ua/post/metod-zvorotnogonavchannya-teachback-zrozumiy-ta-poyasni. | uk |
| dc.relation.references | Кравець, Н. М., & Гречановська, О. В. (2017). Ігрові технології навчання як одна з інноваційних форм навчальновиховного процесу ВНЗ. XLVI Науково-технічна конференція підрозділів Вінницького національного технічного університету (2017). URL: https://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/17640/2013.pdf. | uk |
| dc.relation.references | Ігрові технології навчання. URL:https://pidru4niki.com/70163/pedagogika/igrovi_tehnologiyi_navchannya. | uk |