| dc.contributor.author | Заїка, В. О. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-07-24T11:07:42Z | |
| dc.date.available | 2025-07-24T11:07:42Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Заїка В. О. Використання штучного інтелекту при вивченні вищої математики при розв'язанні визначеного інтеграла // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21480. | uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8163-14-3 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47185 | |
| dc.description.abstract | У статті досліджено використання штучного інтелекту (ШІ) для полегшення процесу вивчення та розв'язання визначеного інтеграла. Розглянуто основні методи і підходи, які застосовуються у ШІ для процесу розв'язання інтегралів, та проаналізовано їх ефективність у навчальному процесі. Результати дослідження демонструють, що інтеграція ШІ в навчальні програми з вищої математики значно покращує розуміння студентами складних математичних концепцій та підвищує їх успішність. | uk |
| dc.description.abstract | At present, an artificial intelligence (AI) has been proposed to simplify the process of integration and differentiation of significant integration. Recently, the main methods and approaches that will be applied in the AI for the integration process have been considered, and their effectiveness in the initial process has been analyzed. The results demonstrate that integrating AI into initial programs with higher mathematics means that students' knowledge encompasses mathematical concepts and their successes are developed. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21480 | |
| dc.subject | штучний інтелект | uk |
| dc.subject | вища математика | uk |
| dc.subject | визначений інтеграл | uk |
| dc.subject | навчальні технології | uk |
| dc.subject | artificial intelligence | en |
| dc.subject | higher mathematics | en |
| dc.subject | significant integration | en |
| dc.subject | initial technologies | en |
| dc.title | Використання штучного інтелекту при вивченні вищої математики при розв'язанні визначеного інтеграла | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 004.51 | |
| dc.relation.references | Brusilovsky, P., & Milln, E. (2007). User models for adaptive hypermedia and adaptive educational systems. In The adaptive web. Springer, Berlin, Heidelberg. | en |
| dc.relation.references | Maple. The Essential Tool for Mathematics. [Електронний ресурс]. - https://www.maplesoft.com. | en |
| dc.relation.references | Kulik, J. A., & Fletcher, J. D. (2016). Effectiveness of intelligent tutoring systems: a meta-analytic review. Review of Educational Research, 86(1), 42-78. | en |
| dc.relation.references | Pane, J. F., Griffin, B. A., McCaffrey, D. F., & Karam, R. (2014). Effectiveness of Cognitive Tutor Algebra I at Scale. Educational Evaluation and Policy Analysis, 36(2), 127-144. | en |
| dc.relation.references | Innovative Teaching of Integration of Artificial Intelligence and University Mathematics [Електронний ресурс]. https://www.researchgate.net/publication/340130556_Innovative_Teaching_of_Integration_of_Artificial_Intelligence_and_Universit y_Mathematics_in_Big_Data_Environment. | en |