Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗаїка, В. О.uk
dc.date.accessioned2025-07-24T11:07:42Z
dc.date.available2025-07-24T11:07:42Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЗаїка В. О. Використання штучного інтелекту при вивченні вищої математики при розв'язанні визначеного інтеграла // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21480.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-14-3
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47185
dc.description.abstractУ статті досліджено використання штучного інтелекту (ШІ) для полегшення процесу вивчення та розв'язання визначеного інтеграла. Розглянуто основні методи і підходи, які застосовуються у ШІ для процесу розв'язання інтегралів, та проаналізовано їх ефективність у навчальному процесі. Результати дослідження демонструють, що інтеграція ШІ в навчальні програми з вищої математики значно покращує розуміння студентами складних математичних концепцій та підвищує їх успішність.uk
dc.description.abstractAt present, an artificial intelligence (AI) has been proposed to simplify the process of integration and differentiation of significant integration. Recently, the main methods and approaches that will be applied in the AI for the integration process have been considered, and their effectiveness in the initial process has been analyzed. The results demonstrate that integrating AI into initial programs with higher mathematics means that students' knowledge encompasses mathematical concepts and their successes are developed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21480
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectвизначений інтегралuk
dc.subjectнавчальні технологіїuk
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.subjecthigher mathematicsen
dc.subjectsignificant integrationen
dc.subjectinitial technologiesen
dc.titleВикористання штучного інтелекту при вивченні вищої математики при розв'язанні визначеного інтегралаuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.51
dc.relation.referencesBrusilovsky, P., & Milln, E. (2007). User models for adaptive hypermedia and adaptive educational systems. In The adaptive web. Springer, Berlin, Heidelberg.en
dc.relation.referencesMaple. The Essential Tool for Mathematics. [Електронний ресурс]. - https://www.maplesoft.com.en
dc.relation.referencesKulik, J. A., & Fletcher, J. D. (2016). Effectiveness of intelligent tutoring systems: a meta-analytic review. Review of Educational Research, 86(1), 42-78.en
dc.relation.referencesPane, J. F., Griffin, B. A., McCaffrey, D. F., & Karam, R. (2014). Effectiveness of Cognitive Tutor Algebra I at Scale. Educational Evaluation and Policy Analysis, 36(2), 127-144.en
dc.relation.referencesInnovative Teaching of Integration of Artificial Intelligence and University Mathematics [Електронний ресурс]. https://www.researchgate.net/publication/340130556_Innovative_Teaching_of_Integration_of_Artificial_Intelligence_and_Universit y_Mathematics_in_Big_Data_Environment.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію