Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМеть, І. М.uk
dc.date.accessioned2025-07-24T11:09:54Z
dc.date.available2025-07-24T11:09:54Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationМеть І. М. Вплив соціальних мереж на рекламні компанії 21 століття та оцінка можливостей для масштабування бізнесу за допомогою web3 інтернету та блокчейн технологіям. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21803.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47210
dc.description.abstractгігантів на світовій арені та потенційний перехід до нового етапу - web3 маркетингу, завдяки розвитку та модернізації блокчейн технологій. Рекламні платформи вже змінюють маркетингові стратегії та взаємодію з клієнтами завдяки таргетованому та чуттєвому маркетингу, а також обговорюються можливості та виклики, що стоять перед індустрією при впровадженні централізованих та децентралізованих технологій в екосистемі блокчейн.uk
dc.description.abstracton the global stage and the potential transition to a new phase—web3 marketing, facilitated by the development and modernization of blockchain technologies. Advertising platforms are already transforming marketing strategies and client interactions through targeted and sensory marketing. Additionally, the opportunities and challenges facing the industry with the implementation of centralized and decentralized technologies within the blockchain ecosystem are discussed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21803
dc.subjectСоціальні мережі; маркетинг; трафік; аудиторія; web3; web2; блокчейн;криптовалютаuk
dc.subjectSocial networks; marketing; traffic; audience; web3; web2; blockchain; cryptocurrencyuk
dc.titleВплив соціальних мереж на рекламні компанії 21 століття та оцінка можливостей для масштабування бізнесу за допомогою web3 інтернету та блокчейн технологіямuk
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію