Show simple item record

dc.contributor.authorЯровий, Р.uk
dc.contributor.authorДук, Я.uk
dc.date.accessioned2025-07-24T11:17:23Z
dc.date.available2025-07-24T11:17:23Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationЯровий Р., Дук Я. Побудова індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів за допомогою можливостей штучного інтелекту. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21170.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47247
dc.description.abstractтраєкторій студентів. Авторами проаналізовано різні аспекти використання штучного інтелекту в освіті, зокрема, персоналізоване навчання, адаптивність та прогностичний аналіз. Детально розглядаються переваги і недоліки використання цих технологій у побудові індивідуальних освітніх траєкторій. Висновки статті вказують на потенціал штучного інтелекту для оптимізації навчання та підвищення ефективності освітнього процесу, а також на необхідність врахування його обмежень та етичних аспектів.uk
dc.description.abstracttrajectories of students. The authors analyse various aspects of the use of artificial intelligence in education, including personalised learning, adaptability and predictive analysis. The advantages and disadvantages of using these technologies in building individual educational trajectories are discussed in detail. The conclusions of the article point to the potential of artificial intelligence to optimise learning and increase the efficiency of the educational process, as well as to the need to take into account its limitations and ethical aspects.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21170
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectадаптивністьuk
dc.subjectцифровізація вищої освітиuk
dc.subjectindividual educational trajectoryuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectdigital technologiesuk
dc.subjectadaptabilityuk
dc.subjectdigitalisationof higher educationuk
dc.titleПобудова індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів за допомогою можливостей штучного інтелектуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.018.43:004.4’342.5:004.89
dc.relation.referencesDembitska S, Kobylianska I, Kobylianskyi O., Kuzmenk O. Training of Technical Specialties for Work Protection Professional Activity According to the Requirements of the Transdisciplinary Approach. Professional Pedagogics. 2023. 1(26). . 110121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121
dc.relation.referencesDembitska S., Kuzmenko O., Savchenko I., Demianenko V., Safronova A. Digitization of the Educational and Scientific Space Based on STEAM Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 901. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/9783-031-53022-7_34
dc.relation.referencesEuropean Commission. (2020a, February 19). White Paper on Artificial Intelligence A European approach to excellence and trust. 2020. URL: https://commission.europa.eu/system/files/202002/commissionwhite-paper-artificial-intelligence-feb2020_en.pdf
dc.relation.referencesKuzmenko, O., Rostoka, M., Dembitska, S., Topolnik, Y., Miastkovska, M. Innovative and Scientific ECO Environment: Integration of Teaching Information and Communication Technologies and Physics (2022) Lecture Notes in Networks and Systems, 390 LNNS, pp. 29-36. DOI: 10.1007/978-3-03093907-6_4
dc.relation.referencesMiastkovska M., Dembitska S., Puhach V., Kobylianska I., Kobylianskyi O. Improving the efficiency of students independent work during blended learning in technical universities. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 899. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-6_21
dc.relation.references. . . . 2024. 3(28). . 4552. https://doi.org/10.51707/2618-0529-2023-28-05
dc.relation.references. . . : , , : . . V . . .-. -, , 20 . 2023 .; . . . . , . . . : , 2023. .108-110.
dc.relation.references. ., . . . STEAM- : - (. , 21 2023 ). : , 2023. . 347-348
dc.relation.references., ., . . . 2022. 7(1-2). . 0107. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-001-007 10. . : . . 2018. 60. . 1. . 101107. 11. ., ., . . . 2019. .
dc.relation.references. 4350. 12. . . : // . . 2021. 95. .56-61. DOI 10.32999/ksu24131865/2021-95-8


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record