| dc.contributor.author | Яровий, Р. | uk |
| dc.contributor.author | Дук, Я. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-07-24T11:17:23Z | |
| dc.date.available | 2025-07-24T11:17:23Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Яровий Р., Дук Я. Побудова індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів за допомогою можливостей штучного інтелекту. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21170. | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47247 | |
| dc.description.abstract | траєкторій студентів. Авторами проаналізовано різні аспекти використання штучного інтелекту в освіті, зокрема, персоналізоване навчання, адаптивність та прогностичний аналіз. Детально розглядаються переваги і недоліки використання цих технологій у побудові індивідуальних освітніх траєкторій. Висновки статті вказують на потенціал штучного інтелекту для оптимізації навчання та підвищення ефективності освітнього процесу, а також на необхідність врахування його обмежень та етичних аспектів. | uk |
| dc.description.abstract | trajectories of students. The authors analyse various aspects of the use of artificial intelligence in education, including personalised learning, adaptability and predictive analysis. The advantages and disadvantages of using these technologies in building individual educational trajectories are discussed in detail. The conclusions of the article point to the potential of artificial intelligence to optimise learning and increase the efficiency of the educational process, as well as to the need to take into account its limitations and ethical aspects. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21170 | |
| dc.subject | індивідуальна освітня траєкторія | uk |
| dc.subject | штучний інтелект | uk |
| dc.subject | цифрові технології | uk |
| dc.subject | адаптивність | uk |
| dc.subject | цифровізація вищої освіти | uk |
| dc.subject | individual educational trajectory | uk |
| dc.subject | artificial intelligence | uk |
| dc.subject | digital technologies | uk |
| dc.subject | adaptability | uk |
| dc.subject | digitalisationof higher education | uk |
| dc.title | Побудова індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів за допомогою можливостей штучного інтелекту | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 37.018.43:004.4’342.5:004.89 | |
| dc.relation.references | Dembitska S, Kobylianska I, Kobylianskyi O., Kuzmenk O. Training of Technical Specialties for Work Protection Professional Activity According to the Requirements of the Transdisciplinary Approach. Professional Pedagogics. 2023. 1(26). . 110121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121 | |
| dc.relation.references | Dembitska S., Kuzmenko O., Savchenko I., Demianenko V., Safronova A. Digitization of the Educational and Scientific Space Based on STEAM Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 901. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/9783-031-53022-7_34 | |
| dc.relation.references | European Commission. (2020a, February 19). White Paper on Artificial Intelligence A European approach to excellence and trust. 2020. URL: https://commission.europa.eu/system/files/202002/commissionwhite-paper-artificial-intelligence-feb2020_en.pdf | |
| dc.relation.references | Kuzmenko, O., Rostoka, M., Dembitska, S., Topolnik, Y., Miastkovska, M. Innovative and Scientific ECO Environment: Integration of Teaching Information and Communication Technologies and Physics (2022) Lecture Notes in Networks and Systems, 390 LNNS, pp. 29-36. DOI: 10.1007/978-3-03093907-6_4 | |
| dc.relation.references | Miastkovska M., Dembitska S., Puhach V., Kobylianska I., Kobylianskyi O. Improving the efficiency of students independent work during blended learning in technical universities. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 899. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-6_21 | |
| dc.relation.references | . . . . 2024. 3(28). . 4552. https://doi.org/10.51707/2618-0529-2023-28-05 | |
| dc.relation.references | . . . : , , : . . V . . .-. -, , 20 . 2023 .; . . . . , . . . : , 2023. .108-110. | |
| dc.relation.references | . ., . . . STEAM- : - (. , 21 2023 ). : , 2023. . 347-348 | |
| dc.relation.references | ., ., . . . 2022. 7(1-2). . 0107. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-001-007 10. . : . . 2018. 60. . 1. . 101107. 11. ., ., . . . 2019. . | |
| dc.relation.references | . 4350. 12. . . : // . . 2021. 95. .56-61. DOI 10.32999/ksu24131865/2021-95-8 | |