| dc.contributor.author | Постолатій, М. О. | uk |
| dc.contributor.author | Кобилянська, І. М. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-07-24T11:17:52Z | |
| dc.date.available | 2025-07-24T11:17:52Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Постолатій М. О., Кобилянська І. М. Ефективність використання інтерактивних онлайн-платформ в освітньому процесі. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21301. | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47263 | |
| dc.description.abstract | Розглядається актуальність питання підвищення якості освітнього процесу за рахунок цифровізації освіти. | uk |
| dc.description.abstract | The urgency of improving the quality of the educational process through the digitalization of education is considered. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21301 | |
| dc.subject | цифрова компетентність | uk |
| dc.subject | навчальний процес | uk |
| dc.subject | освітній процес | uk |
| dc.subject | сучасні технології | uk |
| dc.subject | інтерактивні технології | uk |
| dc.subject | онлайн платформи | uk |
| dc.subject | digital competence | uk |
| dc.subject | educational process | uk |
| dc.subject | educational process | uk |
| dc.subject | modern technologies | uk |
| dc.subject | interactivetechnologies | uk |
| dc.subject | online platforms | uk |
| dc.title | Ефективність використання інтерактивних онлайн-платформ в освітньому процесі | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 693 | |
| dc.relation.references | , ., & , . (2023). . , 8(1-2), 0107. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-001-007. | |
| dc.relation.references | , ., , ., & , . (2022). . , 7(1-2), 0107. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1001-007. | |
| dc.relation.references | , ., | |