Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСеменюк, А. В.uk
dc.date.accessioned2025-07-24T11:18:49Z
dc.date.available2025-07-24T11:18:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationСеменюк А. В. Розвиток критичного мислення учнів у сучасній освітній системі. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21100.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47271
dc.description.abstractКритичне мислення стає все більш важливим у нинішній освітній системі, де учні повинні вміти аналізувати, оцінювати та робити висновки з отриманих знань. Дана доповідь розглядає важливість розвитку критичного мислення учнів із використанням інноваційних підходів та методів.uk
dc.description.abstractCritical thinking is increasingly important in today's education system, where students must be able to analyze, evaluate, and draw conclusions from received knowledge. This report examines the importance of developing students' critical thinking using innovative approaches and methods.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21100
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectосвітня системаuk
dc.subjectучніuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectметодиuk
dc.titleРозвиток критичного мислення учнів у сучасній освітній системіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.013.2
dc.relation.references, . (2023). . : ArtHuss.
dc.relation.references, ., , ., & , . (2022). . , 7(1-2), 0107. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1001-007.
dc.relation.references, ., , ., & , . (2021). . , 6(1-2), 2126. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-021-026.
dc.relation.references, ., & , . (2023). . , 8(1-2), 4450. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-044-050.
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Kuzimenko, O. (2023). Training of specialists in technical specialties to professional activity according to the requirements of the integrative approach. Professional Pedagogics, 1(26), 110-121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121.
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. , 1, 36-43.
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., Stavnycha, ., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.
dc.relation.references, . . (2024). . : .
dc.relation.references. URL: https://sno.udpu.edu.ua/index.php/naukovo-metodychna-robota/88rpldoldol/148-kritichne-mislennya-yak-pedagogichnij-fenomen.
dc.relation.references. URL: https://naurok.com.ua/rozvitok-kritichnogo-mislennya-383080.html.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію