Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДербалюк, Є. Р.uk
dc.date.accessioned2025-07-24T11:20:17Z
dc.date.available2025-07-24T11:20:17Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationДербалюк Є. Р. Порівняння ефективності розпізнавання моделей нейромереж для мрт. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21104.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47307
dc.description.abstractУ даному дослідженні проведено порівняльний аналіз ефективності різних моделей нейромереж для завдання сегментації мозкових уражень на зображеннях з магнітно-резонансної томографії (МРТ). Використовуючи моделі зглиблених нейронних мереж (DNN), U-Net (модифікована CNN для сегментації), рекурентні нейронні мережі (RNN), було проведено дослідження з точності, швидкодії, витрат ресурсів та стійкості до змін у даних.uk
dc.description.abstractIn this study, a comparative analysis of the effectiveness of different neural network models for the task of segmenting brain lesions on magnetic resonance imaging (MRI) images was performed. Using Deep Neural Networks (DNN), UNet (a modified CNN for segmentation), Recurrent Neural Networks (RNN), research was conducted on accuracy, speed, resource consumption, and robustness to data changes. The research results indicate the most effective model for this task.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21104
dc.subjectсегментація мозкових ураженьuk
dc.subjectМРТuk
dc.subjectнейромережіuk
dc.subjectDNNuk
dc.subjectU-Netuk
dc.subjectRNNuk
dc.subjectпорівняльний аналізuk
dc.subjectефективність моделейuk
dc.subjectточністьuk
dc.subjectшвидкодіяuk
dc.subjectвитрати ресурсівuk
dc.subjectстійкістьuk
dc.subjectsegmentation of brain lesionsuk
dc.subjectMRIuk
dc.subjectneural networksuk
dc.subjectDNNuk
dc.subjectU-Netuk
dc.subjectRNNuk
dc.subjectcomparative analysisuk
dc.subjectefficiency of modelsuk
dc.subjectaccuracyuk
dc.subjectspeeduk
dc.subjectresource consumptionuk
dc.subjectsustainabilityuk
dc.titleПорівняння ефективності розпізнавання моделей нейромереж для мртuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.891.3+004.81.
dc.relation.referencesAttention is All You Need. In Advances in Neural Information Processing Systems. Cornell University. URL: https://arxiv.org/abs/1706.03762.LeCun, Y., Bengio, Y., & Hinton, G. (2015). Deep learning. Nature, 521(7553), 436-444 https://www.scirp.org/reference/referencespapers?referenceid=1911084
dc.relation.referencesComparative Study of Deep Learning Models for Medical Image Segmentation. ResearchGate. URL: https://www.researchgate.net/publication/321479251_A_comparative_study_of_deep_lear ning_models_for_medical_image_classification.
dc.relation.referencesA Comparative Analysis of Deep Learning Architectures for Medical Image Segmentation https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1757-899X/263/4/042097\
dc.relation.referencesLeCun, Y., Bengio, Y. and Hinton, G. (2015) Deep Learning. Nature, 521, 436-444. - References Scientific Research Publishing. SCIRP Open Access. URL: https://www.scirp.org/reference/referencespapers?referenceid=1911084 (date of access: 19.04.2024).
dc.relation.referencesLeCun, Y., Bengio, Y. and Hinton, G. (2015) Deep Learning. Nature, 521, 436-444. - References Scientific Research Publishing. SCIRP Open Access. URL: https://www.scirp.org/reference/referencespapers?referenceid=1911084 (date of access: 19.04.2024).
dc.relation.referencesOlaf Ronneberger, Philipp Fischer, Thomas Brox (2015) U-Net: Convolutional Networks for Biomedical Image Segmentation. arXiv.org. URL: https://arxiv.org/abs/1505.04597.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію