Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБуряк, О. М.uk
dc.contributor.authorBuryak, O.en
dc.date.accessioned2025-07-24T11:21:42Z
dc.date.available2025-07-24T11:21:42Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationБуряк О. М. Використання мультидисциплінарного підходу під час вивчення дисциплін циклу відновлювальної енергетики // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21200.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-14-3
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47335
dc.description.abstractУ тезах розглянуто актуальність використання мультидисциплінарного підходу при викладанні дисциплін циклу відновлювальної енергетики, обґрунтовано поняття «мультидисциплінарний», розглянуто методику та можливості використання технологій мультидисциплінарного підходу, його принципи та особливості.uk
dc.description.abstractThe theses consider the relevance of using a multidisciplinary approach in teaching the disciplines of the cycle of renewable energy, substantiate the concept of "multidisciplinary", consider the methodology and possibilities of using the technologies of the multidisciplinary approach, its principles and features.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21200
dc.subjectмультидисциплінарний підхідuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectінтегроване навчанняuk
dc.subjectенергетична компетентністьuk
dc.subjectmultidisciplinary approachen
dc.subjectintegrationen
dc.subjectintegrated learningen
dc.subjectenergy competenceen
dc.titleВикористання мультидисциплінарного підходу під час вивчення дисциплін циклу відновлювальної енергетикиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc003.378
dc.relation.referencesКобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2015). Формування у майбутніх фахівців-економістів культури безпеки. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 7, 2, 42-49.uk
dc.relation.referencesКобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2013). Формування загальнокультурних компетенцій з безпеки життєдіяльності у студентів вищих навчальних закладів. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 4, I, 296–301. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка.uk
dc.relation.referencesКобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2013). Застосування ризик-орієнтованого підходу при формуванні у студентів компетенцій з безпеки життєдіяльності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 7(33), 109–119.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В., & Дембіцька, С. В. (2015). Формування культури безпеки у студентів-електриків. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 43, 223–228. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер».uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Формування культури безпеки у студентів вищих навчальних закладів. Вісник ЛНУ ім. Т. Шевченка. Серія: Педагогічні науки, 10(269), ІV, 78–85. Луганськ: ЛНУ ім. Т. Шевченка.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Формування ризик-орієнтованого мислення в процесі вивчення дисципліни «Безпека життєдіяльності». Наукові записки ВДПУ ім. М. Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія, 39, 41– 46. Вінниця: ТОВ Планер.uk
dc.relation.referencesБалтремус, В. Є. (2012). Зміст освіти як інструмент соціалізації учнів у навчально-виховному процесі демократичних шкіл. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія, 36, 328-333.uk
dc.relation.referencesЗаскалєта, С., & Щербакова, О. Застосування принципів міжпредметних зв’язків у вищій школі зарубіжний дослід. URL: https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/692/595.uk
dc.relation.referencesСадкіна, В. І. (2016). Компетентності – обговорюємо, тлумачимо, звикаємо до нових підходів. Географія, 19-20, 17-20.uk
dc.relation.referencesЧернецький, І. С., Сліпухіна, І. А., & Поліхун, Н. І. Особливості застосування мультидисциплінарного підходу у STEM навчанні. URL: https://www.cuspu.edu.ua/ua/.uk
dc.relation.referencesДержавний стандарт вищої освіти за спеціальністю 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка». URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzeni%20standarty/2019/06/25/141- Elektroen.elektrotekhn.elektromekh.10.12.pdf.uk
dc.relation.referencesIntegrating the disciplines: Successful interdisciplinary subjects. URL: https://gened.psu.edu/files/loa__interdisciplinary_course_how_to_guide_gooding.pdf.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію