| dc.contributor.author | Буряк, О. М. | uk |
| dc.contributor.author | Buryak, O. | en |
| dc.date.accessioned | 2025-07-24T11:21:42Z | |
| dc.date.available | 2025-07-24T11:21:42Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Буряк О. М. Використання мультидисциплінарного підходу під час вивчення дисциплін циклу відновлювальної енергетики // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21200. | uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8163-14-3 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47335 | |
| dc.description.abstract | У тезах розглянуто актуальність використання мультидисциплінарного підходу при викладанні дисциплін циклу відновлювальної енергетики, обґрунтовано поняття «мультидисциплінарний», розглянуто методику та можливості використання технологій мультидисциплінарного підходу, його принципи та особливості. | uk |
| dc.description.abstract | The theses consider the relevance of using a multidisciplinary approach in teaching the disciplines of the cycle of renewable energy, substantiate the concept of "multidisciplinary", consider the methodology and possibilities of using the technologies of the multidisciplinary approach, its principles and features. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця, 11-20 травня 2024 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21200 | |
| dc.subject | мультидисциплінарний підхід | uk |
| dc.subject | інтеграція | uk |
| dc.subject | інтегроване навчання | uk |
| dc.subject | енергетична компетентність | uk |
| dc.subject | multidisciplinary approach | en |
| dc.subject | integration | en |
| dc.subject | integrated learning | en |
| dc.subject | energy competence | en |
| dc.title | Використання мультидисциплінарного підходу під час вивчення дисциплін циклу відновлювальної енергетики | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 003.378 | |
| dc.relation.references | Кобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2015). Формування у майбутніх фахівців-економістів культури безпеки.
Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 7, 2, 42-49. | uk |
| dc.relation.references | Кобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2013). Формування загальнокультурних компетенцій з безпеки
життєдіяльності у студентів вищих навчальних закладів. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної
і технологічної освіти, 4, I, 296–301. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. | uk |
| dc.relation.references | Кобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2013). Застосування ризик-орієнтованого підходу при формуванні у
студентів компетенцій з безпеки життєдіяльності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 7(33), 109–119. | uk |
| dc.relation.references | Кобилянський, О. В., & Дембіцька, С. В. (2015). Формування культури безпеки у студентів-електриків. Сучасні
інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 43,
223–228. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер». | uk |
| dc.relation.references | Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Формування культури безпеки у студентів вищих навчальних
закладів. Вісник ЛНУ ім. Т. Шевченка. Серія: Педагогічні науки, 10(269), ІV, 78–85. Луганськ: ЛНУ ім. Т. Шевченка. | uk |
| dc.relation.references | Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Формування ризик-орієнтованого мислення в процесі вивчення
дисципліни «Безпека життєдіяльності». Наукові записки ВДПУ ім. М. Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія, 39, 41–
46. Вінниця: ТОВ Планер. | uk |
| dc.relation.references | Балтремус, В. Є. (2012). Зміст освіти як інструмент соціалізації учнів у навчально-виховному процесі демократичних
шкіл. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка
і психологія, 36, 328-333. | uk |
| dc.relation.references | Заскалєта, С., & Щербакова, О. Застосування принципів міжпредметних зв’язків у вищій школі зарубіжний дослід. URL:
https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/692/595. | uk |
| dc.relation.references | Садкіна, В. І. (2016). Компетентності – обговорюємо, тлумачимо, звикаємо до нових підходів. Географія, 19-20, 17-20. | uk |
| dc.relation.references | Чернецький, І. С., Сліпухіна, І. А., & Поліхун, Н. І. Особливості застосування мультидисциплінарного підходу у STEM
навчанні. URL: https://www.cuspu.edu.ua/ua/. | uk |
| dc.relation.references | Державний стандарт вищої освіти за спеціальністю 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка».
URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzeni%20standarty/2019/06/25/141-
Elektroen.elektrotekhn.elektromekh.10.12.pdf. | uk |
| dc.relation.references | Integrating the disciplines: Successful interdisciplinary subjects. URL:
https://gened.psu.edu/files/loa__interdisciplinary_course_how_to_guide_gooding.pdf. | en |