Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorНікіфорова, Л.uk
dc.contributor.authorБезпалий, К.uk
dc.date.accessioned2025-07-24T11:31:07Z
dc.date.available2025-07-24T11:31:07Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationНікіфорова Л., Безпалий К. Удосконалення організаційно-економічного механізму підприємства в розрізі формування збутової стратегії підприємства. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21761.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47525
dc.description.abstractнеобхідність використання сучасних елементів формування збутової стратегії підприємства, а також представлено узагальнену схему ефективної розробки організаційно-економічного механізму управління збутовою діяльністю на прикладі ПрАТ «Інфузія».uk
dc.description.abstractenterprise in the context of the formation of the enterprise's sales strategy were considered. The necessity of using modern elements of the formation of the company's sales strategy is proven, and a generalized scheme of effective development of the organizational and economic mechanism of sales activity management is presented using the example of PJSC "Infuzia".en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/21761
dc.subjectорганізаційно-економічний механізмuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectзбутова стратегіяuk
dc.subjectDataScienceuk
dc.subjectлогістикаuk
dc.subjectCRMuk
dc.subjectERPuk
dc.subjectorganizational and economic mechanismuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectsales strategyuk
dc.subjectData Scienceuk
dc.subjectlogisticsuk
dc.subjectCRMuk
dc.subjectERPuk
dc.titleУдосконалення організаційно-економічного механізму підприємства в розрізі формування збутової стратегії підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8:005


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію