Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКоваленко, В. О.uk
dc.date.accessioned2025-07-24T11:31:22Z
dc.date.available2025-07-24T11:31:22Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationКоваленко В. О. Вплив штучного інтелекту на збутову діяльність підприємства. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р. Електрон. текст. дані. 2024. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/19747.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47529
dc.description.abstractВ статті розглянуто ключові аспекти впливу штучного інтелекту на збутову діяльність підприємства.uk
dc.description.abstractThe article explores key aspects of the impact of artificial intelligence on the sales activities of a company. Specifically, it addresses demand forecasting, inventory optimization, personalized recommendations for customers, the use of chatbots in customer service, competition analysis, and the automation of sales processes. Concrete examples of AI implementation are presented, highlighting its advantages in enhancing business processes.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», 11-20 травня 2024 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/view/19747
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectпрогнозування попитуuk
dc.subjectоптимізація запасівuk
dc.subjectперсоналізовані рекомендаціїuk
dc.subjectчат-ботиuk
dc.subjectаналіз конкурентівuk
dc.subjectавтоматизація маркетингуuk
dc.subjectефективність бізнеспроцесівuk
dc.subjectадаптивність підприємстваuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectклієнтський сервісuk
dc.subjectsales operationsuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectdemand forecastinguk
dc.subjectinventory optimizationuk
dc.subjectpersonalizedrecommendationsuk
dc.subjectchatbotsuk
dc.subjectcompetition analysisuk
dc.subjectmarketing automationuk
dc.subjectbusiness process efficiencyuk
dc.subjectenterpriseadaptabilityuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectcustomer serviceuk
dc.titleВплив штучного інтелекту на збутову діяльність підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc334.7:004.8
dc.relation.references. ., . . : . . , 2015. 2 [1]. . 165169.
dc.relation.references.., .. (TQM) . : . 2017.
dc.relation.references: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=1029
dc.relation.references., . . . 2014. 1. . 153161.
dc.relation.references.., .., .. . . 2019. 9. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2019.9.37
dc.relation.references. ., . . : . : , 2011. 240 .
dc.relation.references.. . . 2016. 116. . 200-208.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію