Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКлиш, В. М.uk
dc.contributor.authorЗалюбівська, О. Б.uk
dc.contributor.authorZaliubivska, O. B.en
dc.date.accessioned2025-08-13T09:18:58Z
dc.date.available2025-08-13T09:18:58Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationКлиш В. М., Залюбівська О. Б. Онлайн-лекції: досвід найкращих американських університетів // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22777.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-57-0
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47664
dc.description.abstractУ статті розглядається досвід провідних університетів США (MIT, Harvard, Stanford, Caltech, University of Pennsylvania) у переході на онлайн-формат навчання під час пандемії COVID-19. Окрему увагу приділено вивченню потенціалу довготривалих змін у навчальному процесі та організації освітнього середовища. Використання онлайн-платформ, змішане навчання, гібридні моделі викладання і нові підходи до оцінювання стали ключовими елементами адаптації університетів до нових умов. Пандемія стала каталізатором для експериментів з освітніми практиками, які можуть зберегти свою актуальність і в постпандемічний період.uk
dc.description.abstractThe article examines the experience of leading US universities (MIT, Harvard, Stanford, Caltech, University of Pennsylvania) in switching to an online learning format during the COVID-19 pandemic. Particular attention is paid to the potential for long-term changes in the learning process and the organisation of the educational environment. The use of online platforms, blended learning, hybrid teaching models, and new approaches to assessment have become key elements in the adaptation of universities to the new environment. The pandemic has become a catalyst for experimenting with educational practices that may remain relevant in the post-pandemic period.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22777
dc.subjectонлайн навчанняuk
dc.subjectпандемія COVID-19uk
dc.subjectосвітні технологіїuk
dc.subjectуніверситети СШАuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectonline learningen
dc.subjectCOVID-19 pandemicen
dc.subjecteducational technologyen
dc.subjectUS universitiesen
dc.subjectdistance learningen
dc.titleОнлайн-лекції: досвід найкращих американських університетівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.004.77
dc.relation.referencesQS. QS world university rankings 2025. Top Universities. URL: https://www.topuniversities.com/world-university-rankings?countries=us (date of access: 25.11.2024)en
dc.relation.referencesSaving a semester of learning: MITs emergency transition to online instruction / A. Kessler et al. Information and learning sciences. 2020. Vol. 121, no. 7/8. P. 587597. URL: https://doi.org/10.1108/ils-042020-0097 (date of access: 25.11.2024).en
dc.relation.referencesInternational perspective: a British student in the US during lockdown. Student. URL: https://www.timeshighereducation.com/student/blogs/international-perspective-british-student-us-duringlockdown (date of access: 25.11.2024). 4. Online learning. Stanford University School of Engineering. URL: https://engineering.stanford.edu/students-academics/academics/online-learning (date of access: 25.11.2024).en
dc.relation.referencesForming new habits in the era of the coronavirus. California Institute of Technology. URL: https://www.caltech.edu/about/news/forming-new-habits-era-coronavirus (date of access: 25.11.2024).en
dc.relation.referencesVolume 66 number 41. Almanac | University of Pennsylvania | University of Pennsylvania Almanac. URL: https://almanac.upenn.edu/volume-66-number-41 (date of access: 25.11.2024).en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію