Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтрунь, В. А.uk
dc.contributor.authorСілагін, О. В.uk
dc.contributor.authorСілагін, Є. О.uk
dc.contributor.authorSilagin, O. V.en
dc.contributor.authorSilagin, Y. O.en
dc.date.accessioned2025-08-13T09:18:58Z
dc.date.available2025-08-13T09:18:58Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationСтрунь В. А., Сілагін О. В., Сілагін Є. О. Онтологічне моделювання бази знань гри «Dota 2» // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22802.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-57-0
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47665
dc.description.abstractУ роботі проведено онтологічне моделювання предметної області «гра «Dota2»». Проаналізовано можливості середовища розробки онтологій Protégé в контексті заявленої предметної області. Вибрано базовий принцип моделювання онтології у вигляді семантичної мережі, яку можна поступово розширювати, поглиблюючи знання про предметну область.uk
dc.description.abstractThe paper deals with the ontological modeling of the subject area “game “Dota””. The possibilities of the Protégé ontology development environment in the context of the stated subject area are analyzed. The basic principle of modeling an ontology in the form of a semantic network, which can be gradually expanded by deepening knowledge about the subject area, is chosen.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22802
dc.subjectонтологіяuk
dc.subjectграuk
dc.subject«Dota 2»uk
dc.subjectгероїuk
dc.subjectкласи героївuk
dc.subjectпредметиuk
dc.subjectбаза знаньuk
dc.subjectProtégéen
dc.subjectкласиuk
dc.subjectontologyen
dc.subjectgameen
dc.subjectheroesen
dc.subjecthero classesen
dc.subjectitemsen
dc.subjectknowledge baseen
dc.subjectclassesen
dc.titleОнтологічне моделювання бази знань гри «Dota 2»uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.896
dc.relation.referencesСілагін О. В. Онтологічне моделювання бази знань з музичного наджанру «метал» [Текст] / О. В. Сілагін, Д. О. Зелінська, В. А. Гірдвайніс // Інформаційні технології та комп`ютерна інженерія. – 2021. – № 2. – С. 45-50.uk
dc.relation.referencesСілагін О. В. Онтологічне моделювання бази знань з організації подорожей [Текст] / О. В. Сілагін, В. О. Денисюк // Український журнал інформаційних технологій. – 2022. – Т. 4, № 1. – С. 44-52.uk
dc.relation.referencesОнтології і подання знань [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.znannya.org/?view=ontology-giveknowledge.uk
dc.relation.referencesОнтології [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію