| dc.contributor.author | Струнь, В. А. | uk |
| dc.contributor.author | Сілагін, О. В. | uk |
| dc.contributor.author | Сілагін, Є. О. | uk |
| dc.contributor.author | Silagin, O. V. | en |
| dc.contributor.author | Silagin, Y. O. | en |
| dc.date.accessioned | 2025-08-13T09:18:58Z | |
| dc.date.available | 2025-08-13T09:18:58Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Струнь В. А., Сілагін О. В., Сілагін Є. О. Онтологічне моделювання бази знань гри «Dota 2» // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22802. | uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8163-57-0 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47665 | |
| dc.description.abstract | У роботі проведено онтологічне моделювання предметної області «гра «Dota2»». Проаналізовано можливості середовища розробки онтологій Protégé в контексті заявленої предметної області. Вибрано базовий принцип моделювання онтології у вигляді семантичної мережі, яку можна поступово розширювати, поглиблюючи знання про предметну область. | uk |
| dc.description.abstract | The paper deals with the ontological modeling of the subject area “game “Dota””. The possibilities of the Protégé ontology development environment in the context of the stated subject area are analyzed. The basic principle of modeling an ontology in the form of a semantic network, which can be gradually expanded by deepening knowledge about the subject area, is chosen. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22802 | |
| dc.subject | онтологія | uk |
| dc.subject | гра | uk |
| dc.subject | «Dota 2» | uk |
| dc.subject | герої | uk |
| dc.subject | класи героїв | uk |
| dc.subject | предмети | uk |
| dc.subject | база знань | uk |
| dc.subject | Protégé | en |
| dc.subject | класи | uk |
| dc.subject | ontology | en |
| dc.subject | game | en |
| dc.subject | heroes | en |
| dc.subject | hero classes | en |
| dc.subject | items | en |
| dc.subject | knowledge base | en |
| dc.subject | classes | en |
| dc.title | Онтологічне моделювання бази знань гри «Dota 2» | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 004.896 | |
| dc.relation.references | Сілагін О. В. Онтологічне моделювання бази знань з музичного наджанру «метал» [Текст] / О. В. Сілагін, Д. О.
Зелінська, В. А. Гірдвайніс // Інформаційні технології та комп`ютерна інженерія. – 2021. – № 2. – С. 45-50. | uk |
| dc.relation.references | Сілагін О. В. Онтологічне моделювання бази знань з організації подорожей [Текст] / О. В. Сілагін, В. О. Денисюк //
Український журнал інформаційних технологій. – 2022. – Т. 4, № 1. – С. 44-52. | uk |
| dc.relation.references | Онтології і подання знань [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.znannya.org/?view=ontology-giveknowledge. | uk |
| dc.relation.references | Онтології [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/ | uk |