Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТігор, О. О.uk
dc.contributor.authorХом'юк, В. В.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:22:46Z
dc.date.available2025-08-13T09:22:46Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47713
dc.description.abstractУ статті розглянуто психолого-педагогічні аспекти впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес викладання вищої математики. Обґрунтовано необхідність урахування індивідуальних особливостей студентів, рівня їх когнітивного розвитку, мотиваційної сфери, стилів навчання, а також професійної та цифрової компетентності викладача. Підкреслено, що лише за умов інтеграції психолого -педагогічної та технологічної складових цифрове середовище може забезпечити якісне формування математично ї компетентності майбутніх інженерів.uk
dc.description.abstractThe article examines the psychological and pedagogical aspects of implementing information and communication technologies (ICT) in the process of teaching mathematics. The necessity of considering students’ individual characteristics, levels of cognitive development, motivation, learning styles, as well as the teacher’s professional and digital competence is substantiated. It is emphasized that only through the integration of psychological -pedagogical and technological components can the digital environment ensure the effective development of students' mathematical competence.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25082
dc.subjectІКТuk
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectцифрова освітаuk
dc.subjectпсихолого-педагогічні умовиuk
dc.subjectпедагогічнакомпетентністьuk
dc.subjectкогнітивний стильuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectICTuk
dc.subjectmathematicsuk
dc.subjectdigital educationuk
dc.subjectpsychological and pedagogical conditionsuk
dc.subjectteaching competenceuk
dc.subjectcognitive styleuk
dc.subjecteducational environmentuk
dc.titleПсихолого-педагогічні передумови ефективного використання ікт у викладанні вищої математикиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc684.12
dc.relation.references. 776 24.07.2018. [ ]. : https://mon.gov.ua 2. .. - : // . 2021. . 81, 1. . 5466. DOI: 10.33407/itlt.v81i1.3885
dc.relation.references.., .. // . 2020. 5. . 310.
dc.relation.references. ., . . - // : , , . 2022. 1 (115). . 120132.
dc.relation.references. . // . 2021. . 26. . 8996.
dc.relation.references.. / .., . . // V - *-2023. , 2023.
dc.relation.references.. - / . . , .., .. // . : , 2022. 69 . .38-45.
dc.relation.referencesKhomyuk V.V. Information and communication technologies in the process of studying mathematics: modern challenges. Innovative paradigm of the development of modern physical-mathematical sciences: Collective monograph. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2022. . 231-260.
dc.relation.referencesKozma, R. B. (2020). Technology and classroom practices: An international study. Springer. 214 p.
dc.relation.referencesRedecker, C. (2017). European Framework for the Digital Competence of Educators: DigCompEdu. Publications Office of the European Union. DOI: 10.2760/159770


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію