Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГнатів, І.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:24:18Z
dc.date.available2025-08-13T09:24:18Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47753
dc.description.abstractзбереженні їхнього емоційного та психічного здоров'я. У дослідженні проаналізовано методи психосоціальної допомоги учням і педагогам, зокрема індивідуальні та групові консультації, розвиток навичок емоційної стійкості та формування сприятливого освітнього середовища. Застосування цих заходів в умовах воєнного стану сприяє зниженню рівня стресу, покращенню психологічного самопочуття та підтримці мотивації до навчання.uk
dc.description.abstractmaintaining their emotional and mental health. The study analyses the methods of psychosocial support for students and teachers, including individual and group counselling, development of emotional resilience skills, and the creation of a favourable educational environment. The use of these measures in martial law helps to reduce stress, improve psychological well-being and maintain motivation to learn.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22734
dc.subjectпсихологічна підтримкаuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectвійнаuk
dc.subjectпсихічне здоров’яuk
dc.subjectстресостійкістьuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectемоційне благополуччяuk
dc.subjectpsychological supportuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectwaruk
dc.subjectmental healthuk
dc.subjectstress resistanceuk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectemotional well-beingВступВійна істотно впливає на психічне здоров’я та емоційний стан учасників освітнього процесу —дітейuk
dc.subjectпедагогів і батьківuk
dc.subjectстворюючи перед ними нові виклики та труднощі Для дітей навчання вuk
dc.titleПсихологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах війниuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.018.42
dc.relation.referencesDembitska S, Kobylianska I, Kobylianskyi O., Kuzmenk O. Training of Technical Specialties for Work Protection Professional Activity According to the Requirements of the Transdisciplinary Approach. Professional Pedagogics. 2023. 1(26). . 110121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121
dc.relation.referencesDembitska S, Kobylianska I, Kobylianskyi O., Kuzmenk O. Training of Technical Specialties for Work Protection Professional Activity According to the Requirements of the Transdisciplinary Approach. Professional Pedagogics. 2023. 1(26). . 110-121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121
dc.relation.referencesDembitska S, Kuzmenko O. S. Using technology of open space as one of the innovative methods of active learning in the training of technical specialities. Collective monograph. New impetus for the advancement of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries: research matters: collective monograph. Riga, Latvia: Baltija Publishing. 2021. .201215.
dc.relation.referencesDembitska S., Kuzmenko O., Savchenko I., Demianenko V., Safronova A. Digitization of the Educational and Scientific Space Based on STEAM Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 901. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53022-7_34
dc.relation.referencesKobylianskyi O. V., Dembitska S. V., Kovtonyuk M. M., Kosovets O. P. Coaching technologies in the digital space of higher education institutions. "ALIKHANBOKEIKHANUNIVERSITY". 2024. No3(62). .59-68
dc.relation.referencesMiastkovska M., Dembitska S., Puhach V., Kobylianska I., Kobylianskyi O. Improving the efficiency of students independent work during blended learning in technical universities. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 899. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-03151979-6_21
dc.relation.references. ., . - . . 2024. 9, . 1.. . 4349.
dc.relation.references., . . . . 2024. 9, . 1.. . 17.
dc.relation.references.. . : , , : . . V . . .-. -, , 20 . 2023 . / . . . . , . . . : , 2023. .108-110.
dc.relation.references.., .., .. 015 . - - : , , (-2022) : . : , 2022..450-451.
dc.relation.references.., ., . . . 2022. 7(1-2). . 0107. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-001-007
dc.relation.references. ., . . . 2022. . 4(3). . 72-80.
dc.relation.references. ., . . - : . 2022. . 7(2). . 30-36.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію