Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДудар, А. М.uk
dc.contributor.authorЖуков, С. О.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:25:10Z
dc.date.available2025-08-13T09:25:10Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47772
dc.description.abstractДану роботу присвячено прогнозуванню кількості продажів з використанням алгоритму Gradient Boosting. В рамках дослідження проведено передобробку даних, виконано розвідувальний аналіз даних, розроблено модель для прогнозування кількості продажів та проведено її тестування. Модель було перевірено та підтверджено її ефективність на основі раніше невідомих даних.uk
dc.description.abstractThis work is devoted to forecasting the number of sales using the Gradient Boosting algorithm. As part of the study, data reprocessing was carried out, exploratory data analysis was carried out, a model for predicting the number of sales was developed and tested. The model was tested and its effectiveness was confirmed based on previously unknown data.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/24909
dc.subjectGradient Boostinguk
dc.subjectмашинне навчанняuk
dc.subjectпередобробка данихuk
dc.subjectнормалізаціяuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectпрогнозування кількості продажівuk
dc.subjectGradient Boostinguk
dc.subjectmachine learninguk
dc.subjectdata reprocessinguk
dc.subjectnormalizationuk
dc.subjectanalysisuk
dc.subjectsales forecastinguk
dc.titleПрогнозування продажів продуктової компанії з використанням gradient boostinguk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.85: 330.4
dc.relation.referencesCompany Financials Dataset Kaggle. [ ]. : https://www.kaggle.com/datasets/atharvaarya25/financials
dc.relation.referencesZhang Z., Zhao Y., Canes A., Steinberg D., Lyashevska O. Predictive analytics with gradient boosting in clinical medicine. Annals of Translational Medicine. 2019. Vol. 7, no. 7, [ ] : https://atm.amegroups.org/article/view/24543/23475
dc.relation.referencesWang J., Chong W. K., Lin J., Hedenstierna C. P. T. Retail Demand Forecasting Using Spatial-Temporal Gradient Boosting Methods. Journal of Computer Information Systems. 2023. Vol. 64, no. 5, pp. 652664. [ ] : https://doi.org/10.1080/08874417.2023.2240753
dc.relation.referencesMalik S., Khan M., Abid M. K., Aslam N. Sales Forecasting Using Machine Learning Algorithm in the Retail Sector. Journal of Computing & Biomedical Informatics. 2024. Vol. 6, no. 2, pp. 282294. [ ] : https://www.jcbi.org/index.php/Main/article/view/370
dc.relation.referencesNeba C., Gerard S. F. B., Nsuh G., Amouda P., Neba A., et al. Advancing Retail Predictions: Integrating Diverse Machine Learning Models for Accurate Walmart Sales Forecasting. Asian Journal of Probability and Statistics. 2024. Vol. 26, no. 7, pp. 123. [ ] : https://doi.org/10.9734/ajpas/2024/v26i7626


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію