Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМолдаванов, В. В.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:25:33Z
dc.date.available2025-08-13T09:25:33Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47778
dc.description.abstractУ роботі представлено процес розробки та реалізації інформаційної технології створення гри "Weenfaster" у жанрі платформер. Досліджено актуальні тенденції розвитку платформерів у сучасній ігровій індустрії, їх роль у розвитку когнітивних здібностей та адаптивність до нових технологічних платформ. Описано процес реалізації ключових механік гри, включаючи систему руху персонажа, взаємодію з платформами, фізику стрибків та систему гравітації. Розроблена гра демонструє поєднання класичних елементів жанру з інноваційними підходами, що забезпечує її конкурентоспроможність на ринку комп'ютерних ігор.uk
dc.description.abstractThe paper presents the process of development and implementation of information technology for creating the platformer game "Weenfaster". Current trends in the development of platformers in the modern gaming industry, their role in cognitive abilities development, and adaptability to new technological platforms are investigated. The implementation process of key game mechanics, including character movement system, platform interaction, jump physics, and gravity system, is described. The developed game demonstrates a combination of classic genre elements with innovative approaches, ensuring its competitiveness in the computer games market.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22907
dc.subjectплатформерuk
dc.subjectрозробка ігорuk
dc.subjectігрові механікиuk
dc.subjectгеймдизайнuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectкомп'ютерна граuk
dc.subjectігрова фізикаuk
dc.subjectгейм-девелопментuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectігрова індустріяuk
dc.subjectplatformeruk
dc.subjectgame developmentuk
dc.subjectgame mechanicsuk
dc.subjectgame designuk
dc.subjectinformation technologyuk
dc.subjectcomputer gameuk
dc.subjectgame physicsuk
dc.subjectgame developmentuk
dc.subjectinteractive technologiesuk
dc.subjectgaming industryuk
dc.titleІнформаційна технологія створення гри "Weenfaster" у жанрі платформерuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.42:004.4'24
dc.relation.referencesMarks B. Barry Artificial Intelligence for Games: []/ Georgios N. Yannakakis and Julian Togelius, 2018. 42.
dc.relation.referencesGameDev.net [Electronic resourse] Mode of access: https://www.gamedev.net/
dc.relation.referencesWikipedia [Electronic resourse] Mode of access: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%88%D1%83%D0%BA_%D1%88%D0%BB%D1%8 F%D1%85%D1%83
dc.relation.referencesWikipedia [Electronic resourse] Mode of access: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B A%D1%82%D0%BE%D1%80_%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE%D1%96%D0%B3%D0% BE%D1%80
dc.relation.referencesUnity documentation [Electronic resourse] Mode of access: https://docs.unity3d.com/Manual/index.html


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію