| dc.contributor.author | Молдаванов, В. В. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-08-13T09:25:33Z | |
| dc.date.available | 2025-08-13T09:25:33Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47778 | |
| dc.description.abstract | У роботі представлено процес розробки та реалізації інформаційної технології створення гри "Weenfaster" у жанрі платформер. Досліджено актуальні тенденції розвитку платформерів у сучасній ігровій індустрії, їх роль у розвитку когнітивних здібностей та адаптивність до нових технологічних платформ. Описано процес реалізації ключових механік гри, включаючи систему руху персонажа, взаємодію з платформами, фізику стрибків та систему гравітації. Розроблена гра демонструє поєднання класичних елементів жанру з інноваційними підходами, що забезпечує її конкурентоспроможність на ринку комп'ютерних ігор. | uk |
| dc.description.abstract | The paper presents the process of development and implementation of information technology for creating the platformer game "Weenfaster". Current trends in the development of platformers in the modern gaming industry, their role in cognitive abilities development, and adaptability to new technological platforms are investigated. The implementation process of key game mechanics, including character movement system, platform interaction, jump physics, and gravity system, is described. The developed game demonstrates a combination of classic genre elements with innovative approaches, ensuring its competitiveness in the computer games market. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22907 | |
| dc.subject | платформер | uk |
| dc.subject | розробка ігор | uk |
| dc.subject | ігрові механіки | uk |
| dc.subject | геймдизайн | uk |
| dc.subject | інформаційні технології | uk |
| dc.subject | комп'ютерна гра | uk |
| dc.subject | ігрова фізика | uk |
| dc.subject | гейм-девелопмент | uk |
| dc.subject | інтерактивні технології | uk |
| dc.subject | ігрова індустрія | uk |
| dc.subject | platformer | uk |
| dc.subject | game development | uk |
| dc.subject | game mechanics | uk |
| dc.subject | game design | uk |
| dc.subject | information technology | uk |
| dc.subject | computer game | uk |
| dc.subject | game physics | uk |
| dc.subject | game development | uk |
| dc.subject | interactive technologies | uk |
| dc.subject | gaming industry | uk |
| dc.title | Інформаційна технологія створення гри "Weenfaster" у жанрі платформер | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 004.42:004.4'24 | |
| dc.relation.references | Marks B. Barry Artificial Intelligence for Games: []/ Georgios N. Yannakakis and Julian Togelius, 2018. 42. | |
| dc.relation.references | GameDev.net [Electronic resourse] Mode of access: https://www.gamedev.net/ | |
| dc.relation.references | Wikipedia [Electronic resourse] Mode of access: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%88%D1%83%D0%BA_%D1%88%D0%BB%D1%8 F%D1%85%D1%83 | |
| dc.relation.references | Wikipedia [Electronic resourse] Mode of access: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B A%D1%82%D0%BE%D1%80_%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE%D1%96%D0%B3%D0% BE%D1%80 | |
| dc.relation.references | Unity documentation [Electronic resourse] Mode of access: https://docs.unity3d.com/Manual/index.html | |