Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКамінський, В. Ю.uk
dc.contributor.authorМіронова, Ю. В.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:30:21Z
dc.date.available2025-08-13T09:30:21Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47822
dc.description.abstractобґрунтовано потребу у впровадженні сучасних цифрових технологій задля підвищення ефективності рекламних кампаній. Визначено основні напрями інновацій у маркетинговій діяльності та підкреслено важливість персоналізованого підходу, аналітики поведінки користувачів, автоматизації процесів.uk
dc.description.abstractto implement modern digital technologies to increase the effectiveness of promotional campaigns. The main areas of innovation in marketing activities are identified, with an emphasis on personalized approach, user behavior analytics, automation.The advantages of using Big Data, CRM systems, machine learning algorithms, and digital advertising platforms are examined.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25253
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectІТ-компаніїuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectbig datauk
dc.subjectSEOuk
dc.subjectштучнийінтелектuk
dc.subjectавтоматизаціяuk
dc.subjectаналітикаuk
dc.subjectinternet marketinguk
dc.subjectIT companiesuk
dc.subjectdigital technologiesuk
dc.subjectbig datauk
dc.subjectSEOuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectautomationuk
dc.subjectanalyticsuk
dc.titleПідвищення ефективності інтернет-маркетингу з використанням сучасних технологій в іт-компаніяхuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.84:004


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію