Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗубко, В. В.uk
dc.contributor.authorКолодний, В. В.uk
dc.contributor.authorZubko, V. V.en
dc.contributor.authorKolodnyi, V. V.en
dc.date.accessioned2025-08-13T09:30:51Z
dc.date.available2025-08-13T09:30:51Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationЗубко В. В., Колодний В. В. Аналіз впровадження вебзастосунку VisTerComp в навчальному процесі // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25363.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-57-0
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47831
dc.description.abstractСистематизовано, проаналізовано і узагальнено результати впровадження в навчальному процесі нового вебзастосунку «VisTerComp» для ранжування альтернатив, що можна вважати його повноцінним бетатестуванням. На репрезентативній виборці було досліджено і підтверджено адекватність запропонованих авторами показників суперечливості суджень та некомпетентності експертів. Досліджено зв'язок між часом, витраченим експертами на візуальні тернарні порівняння, і їхньою компетентністю. Проаналізовано і узагальнено пропозиції щодо подальшого використання вебзастосунку VisTerComp.uk
dc.description.abstractThe results of the implementation of the new web application "VisTerComp" for ranking alternatives in the educational process have been systematized, analyzed and summarized, which can be considered a full-fledged beta-testing. The adequacy of the indicators of the contradiction of judgments and incompetence of experts proposed by the authors was investigated and confirmed on a representative sample. The relation between the time spent by experts on visual ternary comparisons and their competence was studied. Proposals for the further use of the web application VisTerComp were analyzed and summarized.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25363
dc.subjectвебзастосунок VisTerCompuk
dc.subjectбета-тестуванняuk
dc.subjectранжування альтернативuk
dc.subjectколективні експертизиuk
dc.subjectвізуальні тернарні порівнянняuk
dc.subjectVisTerComp web applicationen
dc.subjectbeta testingen
dc.subjectranking of alternativesen
dc.subjectcollective expertiseen
dc.subjectvisual ternary comparisonsen
dc.titleАналіз впровадження вебзастосунку VisTerComp в навчальному процесіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc519.816
dc.relation.referencesІнформаційна технологія числової і логічної інтерпретації візуальних тернарних порівнянь [Електронний ресурс] / В. В. Колодний, В. В. Зубко // Матеріали конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)». – Електрон. текст. дані. – 2024. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22224/18417.uk
dc.relation.referencesСистема підтримки колективних експертиз на основі візуальних тернарних порівнянь (вебзастосунок VisTerComp) [Електронний ресурс] / В. В. Колодний, В. В. Зубко // LIV Всеукраїнська науково-технічна конференція факультету інтелектуальних інформаційних технологій та автоматизації (2025). – Електрон. текст. дані. – 2025. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/allfksa/all-fksa-2025/paper/view/23670/19530.uk
dc.relation.referencesКолодний В. В., Зубко В. В. Моделі і метрики для інформаційних технологій на основі візуальних тернарних порівнянь, Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2025. №1(178). С. 113-120. DOI: https://doi.org/10.31649/1997-9266-2025-178-1-113-120.uk
dc.relation.referencesІнформаційна технологія числової і логічної інтерпретації візуальних тернарних порівнянь [Електронний ресурс] / В. В. Колодний, В. В. Зубко // Міжнародна науково-практична інтернетконференція студентів, аспірантів та молодих науковців «МОЛОДЬ В НАУЦІ: ДОСЛІДЖЕННЯ, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ (МН-2025)». – Електрон. текст. дані. – 2024. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/viewFile/22224/18417.uk
dc.relation.referencesКолодний В. В. Трирівневі ранжування та їх застосування для виявлення переважань» / В. В. Колодний // VII Міжнародна конференція «Контроль і управління в складних системах (КУСС2003)». – Вінниця, Україна: «УНІВЕРСУМ-Вінниця», 2003. – С. 238.uk
dc.relation.referencesKolodny, V., & Zubko, V. (2024). Method and information technology for ranking alternatives based on visual ternary comparisons. Information Technologies and Computer Engineering, 21(1), 23-31. https://doi.org/10.31649/1999-9941-2024-59-1-23-31.en
dc.relation.referencesКолодний В. В. Клас методів ранжування та некритеріального оцінювання об’єктів на основі візуальних тернарних порівнянь [Електронний ресурс] / В. В. Колодний, В. В. Зубко // Матеріали конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)», Вінниця: ВНТУ. – Електрон. текст. дані. – 2023. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2024/paper/viewFile/19021/15872.uk
dc.relation.referencesD. Kahneman, Thinking, Fast and Slow. Toronto, Canada: Doubleday Canada. 2013.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію