| dc.contributor.author | Куйбіда, О. Д. | uk |
| dc.contributor.author | Безкуцький, Є. А. | uk |
| dc.contributor.author | Касько, К. В. | uk |
| dc.contributor.author | Ричковська, Є. В. | uk |
| dc.contributor.author | Ободінський, А. О. | uk |
| dc.contributor.author | Войцеховська, О. О. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-08-13T09:32:45Z | |
| dc.date.available | 2025-08-13T09:32:45Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47855 | |
| dc.description.abstract | У роботі розглянуто основні аспекти створення мобільного застосунку, який використовує штучний інтелект для поглибленого пошуку інформації та автоматичного формування гайдів для ігор. Запропоновано підходи до реалізації системи персоналізованої підтримки геймерів шляхом інтеграції AI-алгоритмів для аналізу ігрового процесу. Розглянуто методи інтеграції з популярними іграми та способи взаємодії із зовнішніми базами даних для отримання актуальної інформації. Визначено ключові технології, необхідні для розробки ефективного інтерфейсу та масштабованої серверної частини. Розглянуті основні функціональні можливості та переваги застосунку. Розроблено алгоритм роботи застосунку та Use-Case діаграму. | uk |
| dc.description.abstract | The paper considers the main aspects of creating a mobile application that uses artificial intelligence for in-depth information search and automatic generation of game guides. Approaches to implementing a system of personalised support for gamers by integrating AI algorithms for analysing the gameplay are proposed. Methods of integration with popular games and ways of interacting with external databases to obtain up-to-date information are considered. The key technologies required for the development of an effective interface and a scalable backend are identified. The main functionalities and advantages of the application are considered. The application algorithm and Use-Case diagram are developed. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25056 | |
| dc.subject | мобільний застосунок | uk |
| dc.subject | штучний інтелект | uk |
| dc.subject | гайди для ігор | uk |
| dc.subject | геймери | uk |
| dc.subject | кросплатформна розробка | uk |
| dc.subject | Use-Case UML діаграма класів | uk |
| dc.subject | mobile application | uk |
| dc.subject | artificial intelligence | uk |
| dc.subject | game guides | uk |
| dc.subject | gamers | uk |
| dc.subject | cross-platform development | uk |
| dc.subject | Use-Case | uk |
| dc.subject | UML class diagram | uk |
| dc.title | Розробка мобільного застосунку для пошуку інформації та формування гайдів для комп’ютерних ігор на основі штучного інтелекту | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 004.4 | |