Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКушнір, О. А.uk
dc.contributor.authorЛевченко, Н. Б.uk
dc.contributor.authorІванчук, Я. В.uk
dc.contributor.authorLevchenko, N. B.en
dc.contributor.authorIvanchuk, Y. V.en
dc.date.accessioned2025-08-13T09:32:48Z
dc.date.available2025-08-13T09:32:48Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationКушнір О. А., Левченко Н. Б., Іванчук Я. В. Методи генерування стилізованих 3D-ландшафтів // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22317.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-57-0
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47860
dc.description.abstractУ даній роботі розглянуто методи генерації стилізованих 3D-ландшафтів. Визначено основні напрямки досліджень інформаційної технології генерації стилізованих 3D-ландшафтів в області комп’ютерної графіки. Визначено, що ефективне генерування стилізованих 3D-ландшафтів дозволяє створювати унікальні та якісні стилізовані ландшафти.uk
dc.description.abstractThis paper discusses the methods of generating stylized 3D landscapes. The main directions of information technology research for the generation of stylized 3D landscapes in the field of computer graphics have been determined. It was determined that the efficient generation of stylized 3D landscapes allows creating unique and highquality stylized landscapes.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22317
dc.subjectгенеруваннняuk
dc.subject3D-ландшафтиuk
dc.subjectшум Перлінаuk
dc.subjectшум Вороногоuk
dc.subjectстилізуванняuk
dc.subjectMayaen
dc.subjectgenerationen
dc.subject3D landscapesen
dc.subjectPerlin noiseen
dc.subjectVoronyi noiseen
dc.subjectstylizationen
dc.titleМетоди генерування стилізованих 3D-ландшафтівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.67
dc.relation.referencesShaker N. (2018). Procedural Content Generation in Games / N. Shaker, J. Togelius, M. J. Nelson. - Springer.en
dc.relation.referencesLiberti L., Lavor C. (2017). Euclidean Distance Geometry: An Introduction, Springer Undergraduate Texts in Mathematics and Technology, Springer.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію