| dc.contributor.author | Кушнір, О. А. | uk |
| dc.contributor.author | Левченко, Н. Б. | uk |
| dc.contributor.author | Іванчук, Я. В. | uk |
| dc.contributor.author | Levchenko, N. B. | en |
| dc.contributor.author | Ivanchuk, Y. V. | en |
| dc.date.accessioned | 2025-08-13T09:32:48Z | |
| dc.date.available | 2025-08-13T09:32:48Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Кушнір О. А., Левченко Н. Б., Іванчук Я. В. Методи генерування стилізованих 3D-ландшафтів // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22317. | uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8163-57-0 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47860 | |
| dc.description.abstract | У даній роботі розглянуто методи генерації стилізованих 3D-ландшафтів. Визначено основні напрямки
досліджень інформаційної технології генерації стилізованих 3D-ландшафтів в області комп’ютерної графіки.
Визначено, що ефективне генерування стилізованих 3D-ландшафтів дозволяє створювати унікальні та якісні
стилізовані ландшафти. | uk |
| dc.description.abstract | This paper discusses the methods of generating stylized 3D landscapes. The main directions of information
technology research for the generation of stylized 3D landscapes in the field of computer graphics have been
determined. It was determined that the efficient generation of stylized 3D landscapes allows creating unique and highquality stylized landscapes. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22317 | |
| dc.subject | генеруванння | uk |
| dc.subject | 3D-ландшафти | uk |
| dc.subject | шум Перліна | uk |
| dc.subject | шум Вороного | uk |
| dc.subject | стилізування | uk |
| dc.subject | Maya | en |
| dc.subject | generation | en |
| dc.subject | 3D landscapes | en |
| dc.subject | Perlin noise | en |
| dc.subject | Voronyi noise | en |
| dc.subject | stylization | en |
| dc.title | Методи генерування стилізованих 3D-ландшафтів | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 004.67 | |
| dc.relation.references | Shaker N. (2018). Procedural Content Generation in Games / N. Shaker, J. Togelius, M. J. Nelson. - Springer. | en |
| dc.relation.references | Liberti L., Lavor C. (2017). Euclidean Distance Geometry: An Introduction, Springer Undergraduate Texts in Mathematics
and Technology, Springer. | en |