Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorКабачій В. В.uk
dc.contributor.authorСуворін, О. І.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:34:37Z
dc.date.available2025-08-13T09:34:37Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationСуворін О. І. Впровадження японської моделі відповідальної освіти та SCRUMBUN-підходів в українські технічні університети для подолання розриву між наукою, освітою та бізнесом // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25762.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-57-0
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47869
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми сучасної вищої технічної освіти в Україні та пропонується модель адаптації SCRUMBUN-підходів і японської моделі відповідальної освіти. Описано механізми інтеграції бізнесу, науки й освіти, очікувані результати впровадження та переваги для студентів, викладачів і бізнесу.uk
dc.description.abstractThe paper addresses the issues of modern technical higher education in Ukraine and proposes a model of adapting the Japanese responsible education system and SCRUMBUN methodology. Mechanisms for integrating business, science, and education are described along with the expected outcomes and advantages for students, faculty, and businesses.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25762
dc.subjectSCRUMBUNen
dc.subjectSCRUMen
dc.subjectKANBANen
dc.subjectнаставництвоuk
dc.subjectкомандна роботаuk
dc.subjectвідповідальна освітаuk
dc.subjectтехнічні університетиuk
dc.subjectmentorshipen
dc.subjectteamworken
dc.subjectresponsible educationen
dc.subjecttechnical universitiesen
dc.titleВпровадження японської моделі відповідальної освіти та SCRUMBUN-підходів в українські технічні університети для подолання розриву між наукою, освітою та бізнесомuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147:005.591.6(477)
dc.relation.referencesДембіцька, С., & Кобилянський, О. (2023). Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з професійної освіти засобами цифрових технологій. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-001-007.uk
dc.relation.referencesКузьменко, О., Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2022). Інноваційні засоби формування професійної культури майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Педагогіка безпеки, 7(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-001-007.uk
dc.relation.referencesМястковська, М., Кобилянська, І., & Кисюк, Д. (2021). Формування готовності майбутніх фахівців з професійної освіти до застосування сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. Педагогіка безпеки, 6(1-2), 21–26. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-021-026.uk
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Kuzimenko, O. (2023). Training of specialists in technical specialties to professional activity according to the requirements of the integrative approach. Professional Pedagogics, 1(26), 110-121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121.en
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. , 1, 36-43.en
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianska I., & Kuzimenko O. (2023). Training of specialists in technical specialties to professional activity according to the requirements of the integrative approach. Professional Pedagogics, 1(26), 110-121. https://doi.org/10.32835/27073092.2023.26.110-121.en
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianskyi, O., Kobylyanska, I., Rysynets, N., & Kovtonyuk, M. (2022). Information technology for organization of the ascerting stage of pedagogical experiment. Modern ScienceModerni veda, 2, 157-165.en
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianskyi, O., Nahorniak, S., Puhach, V., & Tatarchuk, V. (2025). Usage of Artificial Intelligence for the Individualization of Learning in the Institutions of Higher Education. In: Auer, M. E., Rtmann, T. (eds) Futureproofing Engineering Education for Global Responsibility. ICL 2024. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 1260. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-85652-5_21.en
dc.relation.referencesFernandes, S., Dinis-Carvalho, J., & Ferreira-Oliveira, A. T. (2021). Improving the Performance of Student Teams in Project-Based Learning Using Scrum. Education Sciences, 11(8), 444. DOI: 10.3390/educsci11080444.en
dc.relation.referencesJurado-Navas, A., & Muoz-Luna, R. (2017). Scrum Methodology in Higher Education: Innovation in Teaching, Learning and Assessment. International Journal of Higher Education, 6(6), 111. DOI: 10.5430/ijhe.v6n6p1.en
dc.relation.referencesKobylianskyi, O., Stavnycha, ., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.en
dc.relation.referencesKuz, A. (2021). Scrum: A new framework applied to education. Eduweb, 15(3), 1017. DOI: 10.46502/issn.18567576/2021.15.03.1.en
dc.relation.referencesMiastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-6_21.en
dc.relation.referencesNeumann, M., & Baumann, L. (2021). Agile Methods in Higher Education: Adapting and Using eduScrum with Real World Projects. arXiv preprint. arXiv:2106.12166. URL: https://arxiv.org/pdf/2106.12166.pdf.en
dc.relation.referencesPuhach, S., Dembitska, S., & Kobylianskyi, O. (2022). Improvement of professional training of technical specialists according to requirements of integration methodological approach. - , 3(111), 14-23.en
dc.relation.referencesVogelzang, J., Admiraal, W., & van der Veen, J. T. (2017). Scrum Methodology as an Effective Scaffold to Promote Students Learning and Motivation in Chemistry Education. Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 13(8), 4057 4070. DOI: 10.12973/eurasia.2017.00804a.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію