Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСудець, А. О.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:36:28Z
dc.date.available2025-08-13T09:36:28Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47887
dc.description.abstractУ роботі досліджено психологічні бар'єри, які виникають під час впровадження інновацій в освіту. Для вирішення цієї проблеми було проведено опитування вчителів середніх шкіл та проаналізовано рівень опору нововведенням, страх перед змінами та перевантаження інформацією. Основна увага приділялася факторам, що перешкоджають ефективному впровадженню інноваційних технологій у навчальний процес.uk
dc.description.abstractThe work examines psychological barriers that arise during the introduction of innovations in education. To solve this problem, a survey of secondary school teachers was conducted and the level of resistance to innovation, fear of change and information overload was analyzed. The main attention was paid to the factors preventing the effective implementation of innovative technologies in the educational process.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22265
dc.subjectінновації в освітіuk
dc.subjectпсихологічні бар'єриuk
dc.subjectстрах перед змінамиuk
dc.subjectопір інноваціямuk
dc.subjectвчительськамотиваціяuk
dc.titleПсихологічні бар’єри у впровадженні інновацій в освітуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.6
dc.relation.references, . . : . : , 2018.
dc.relation.references, . . " ' ". , 2020, 3, . 4552.
dc.relation.referencesRogers, E. M. Diffusion of Innovations. Free Press, 2003 (5th ed.).


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію