| dc.contributor.author | Міщук, М. Д. | uk |
| dc.contributor.author | Богач, І. В. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-08-13T09:37:03Z | |
| dc.date.available | 2025-08-13T09:37:03Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47901 | |
| dc.description.abstract | Масове тестування у форматі національного мультипредметного тесту вимагає сучасних підходів до підготовки, які враховують індивідуальні особливості кожного здобувача освіти. У статті проаналізовано цифрові рішення, що дозволяють реалізувати персоналізовані траєкторії навчання: адаптивні платформи, мобільні застосунки, аналітичні інструменти та рекомендаційні системи. Розглянуто переваги індивідуалізації на основі даних та її вплив на успішність студентів. | uk |
| dc.description.abstract | Mass testing in the format of a national multi-subject test requires modern approaches to training that take into account the individual characteristics of each applicant for education. The article analyzes digital solutions that allow to implement personalized learning trajectories: adaptive platforms, mobile applications, analytical tools and recommendation systems. The advantages of data-based individualization and its impact on student performance are considered. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25426 | |
| dc.subject | індивідуалізація навчання | uk |
| dc.subject | масове тестування | uk |
| dc.subject | цифрові інструменти | uk |
| dc.subject | адаптивніплатформи | uk |
| dc.subject | освітня аналітикаAbstractMass testing in the format of a national multi-subject test requires modern approaches to training that take intoaccount the individual characteristics of each applicant for education The article analyzes digital solutions that allow | uk |
| dc.subject | personalized learning | uk |
| dc.subject | mass testing | uk |
| dc.subject | digital tools | uk |
| dc.subject | adaptive platforms | uk |
| dc.subject | educational analyticsВступСучасна освітня система переживає значні трансформації | uk |
| dc.subject | зумовлені цифровізацією | uk |
| dc.subject | зростаннямкількості онлайн-засобів навчання та переходом до масових форматів тестування | uk |
| dc.subject | зокрема у виглядіНаціонального мультипредметного тесту (НМТ) В умовах | uk |
| dc.subject | коли тисячі учнів готуються до одного | uk |
| dc.title | Цифрові рішення для індивідуалізації навчального процесу в умовах масового тестування | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 004.4 | |
| dc.identifier.udc | 004.9 | |
| dc.identifier.udc | 371.3 | |
| dc.relation.references | [ ] : https://surl.li/gcwttt. | |
| dc.relation.references | [ ] : https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2024/08/Metodychnyyposibnyk.pdf | |
| dc.relation.references | [ ] : https://www.socosvita.kiev.ua/sites/default/files/%20I%20%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82% D0%B8%D0%BD%D0%B0.pdf | |
| dc.relation.references | . [ ] : https://surl.lu/wmuohg 5. [ ] : https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/736359/1/VNIASO-AHSEduSci-RB17-2023-96-109.pdf | |