Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМіщук, М. Д.uk
dc.contributor.authorБогач, І. В.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:37:03Z
dc.date.available2025-08-13T09:37:03Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47901
dc.description.abstractМасове тестування у форматі національного мультипредметного тесту вимагає сучасних підходів до підготовки, які враховують індивідуальні особливості кожного здобувача освіти. У статті проаналізовано цифрові рішення, що дозволяють реалізувати персоналізовані траєкторії навчання: адаптивні платформи, мобільні застосунки, аналітичні інструменти та рекомендаційні системи. Розглянуто переваги індивідуалізації на основі даних та її вплив на успішність студентів.uk
dc.description.abstractMass testing in the format of a national multi-subject test requires modern approaches to training that take into account the individual characteristics of each applicant for education. The article analyzes digital solutions that allow to implement personalized learning trajectories: adaptive platforms, mobile applications, analytical tools and recommendation systems. The advantages of data-based individualization and its impact on student performance are considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25426
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk
dc.subjectмасове тестуванняuk
dc.subjectцифрові інструментиuk
dc.subjectадаптивніплатформиuk
dc.subjectосвітня аналітикаAbstractMass testing in the format of a national multi-subject test requires modern approaches to training that take intoaccount the individual characteristics of each applicant for education The article analyzes digital solutions that allowuk
dc.subjectpersonalized learninguk
dc.subjectmass testinguk
dc.subjectdigital toolsuk
dc.subjectadaptive platformsuk
dc.subjecteducational analyticsВступСучасна освітня система переживає значні трансформаціїuk
dc.subjectзумовлені цифровізацієюuk
dc.subjectзростаннямкількості онлайн-засобів навчання та переходом до масових форматів тестуванняuk
dc.subjectзокрема у виглядіНаціонального мультипредметного тесту (НМТ) В умовахuk
dc.subjectколи тисячі учнів готуються до одногоuk
dc.titleЦифрові рішення для індивідуалізації навчального процесу в умовах масового тестуванняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.4
dc.identifier.udc004.9
dc.identifier.udc371.3
dc.relation.references[ ] : https://surl.li/gcwttt.
dc.relation.references[ ] : https://undip.org.ua/wp-content/uploads/2024/08/Metodychnyyposibnyk.pdf
dc.relation.references[ ] : https://www.socosvita.kiev.ua/sites/default/files/%20I%20%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82% D0%B8%D0%BD%D0%B0.pdf
dc.relation.references. [ ] : https://surl.lu/wmuohg 5. [ ] : https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/736359/1/VNIASO-AHSEduSci-RB17-2023-96-109.pdf


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію