Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВойтко, Е. Ю.uk
dc.contributor.authorАзарова, А. О.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:37:23Z
dc.date.available2025-08-13T09:37:23Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationВойтко Е. Ю., Азарова А. О. CRM як інструмент підвищення ефективності управління клієнтською базою // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. Електрон. текст. дані. 2025. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25464.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47911
dc.description.abstractУ дослідженні розглянуто роль систем управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) у підвищенні ефективності управління клієнтською базою підприємства. Акцент зроблено на можливостях CRM для аналізу поведінки клієнтів, персоналізації взаємодії, автоматизації бізнес-процесів і прийняття стратегічних рішень. Автор підкреслює значення інтеграції CRM у загальну систему управління підприємством та доводить її позитивний вплив на підвищення лояльності клієнтів і збільшення прибутковості.uk
dc.description.abstract​ The article explores the role of Customer Relationship Management (CRM) systems in improving the efficiency of customer base management. It emphasizes the capabilities of CRM in analyzing customer behavior, personalizing interactions, automating business processes, and supporting strategic decision-making. The author highlights the importance of integrating CRM into the overall enterprise management system and demonstrates its positive impact on customer loyalty and profitability.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25464
dc.subjectCRMuk
dc.subjectуправління клієнтамиuk
dc.subjectклієнтська базаuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectбізнес-процесиuk
dc.subjectcustomer managementen
dc.subjectcustomer baseen
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectbusiness processesen
dc.titleCRM як інструмент підвищення ефективності управління клієнтською базоюuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc[004.9:658.818](045)
dc.relation.referencesГордеєва-Герасимова, Л. (2022). Впровадження CRM-системи на підприємстві. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, (6(2)), 115–118. URL: https://heraldes.khmnu.edu.ua/index.php/heraldes/article/view/812 (дата звернення 21.05.2025).uk
dc.relation.referencesОксамитна, Л., & Пряха, Р. (2023). Підходи до оцінки ефективності CRM-систем. Управління розвитком складних систем, (54), 30–39. URL: https://mdcs.knuba.edu.ua/article/view/287064 (дата звернення 23.05.2025).uk
dc.relation.referencesПрощенко, А. (2024). Оцінка ефективності впровадження CRM-систем у діяльність підприємств малого бізнесу. Via Economica, (4). URL: https://journals.rshu.rivne.ua/index.php/viaeconomica/article/view/127 (дата звернення 24.05.2025).uk
dc.relation.referencesПетецкі, І., Крикавський, Є., Гладій, У., & Черкес, Р. (2023). Актуальність впровадження CRM-систем на підприємствах. Академічні візії, (18). URL: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/298 (дата звернення 25.05.2025).uk
dc.relation.referencesЯнчук, Т., & Боєнко, О. (2023). Впровадження CRM-систем як засіб підвищення ефективності маркетингової діяльності. Економіка та суспільство, (48). URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2269 (дата звернення 27.05.2025).uk
dc.relation.referencesПідгора, Є. О., Латишева, О. В., & Мілявський, М. Ю. (2018). Сучасні клієнтоорієнтовані ІТ-технології "CRM-системи": суть і доцільність їх впровадження на підприємствах. Науковий вісник НАВС, (06/2), 28–32. URL: https://elar.naiau.kiev.ua/items/f29e4c7e-26f5-4427-a232-c9c565d50143 (дата звернення 29.05.2025).uk
dc.relation.referencesЯнчук, Т., & Боєнко, О. (2023). Впровадження CRM-систем як засіб підвищення ефективності маркетингової діяльності. Економіка та суспільство, (48). URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2269 (дата звернення 27.05.2025).uk
dc.relation.referencesГригорук, П. М. (2024). Сучасні тенденції розвитку інформаційної економіки в Україні: CRM-системи в управлінні клієнтською базою. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, 128–130. URL: https://econom.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/10/zbirnyk-tez_2024_robocha-versiia3.pdf#page=128 (дата звернення 30.05.2025).uk
dc.relation.referencesПетренко, Л. М. (2025). Інноваційні підходи до управління клієнтською базою за допомогою CRM. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки, (3), 488–490. URL: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2025/03/SCIENCE-IN-THE-MODERN-WORLD-INNOVATIONS-AN D-CHALLENGES-20-22.03.25.pdf#page=488 (дата звернення 31.05.2025).uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію