| dc.contributor.author | Ліщинський, В. І. | uk |
| dc.contributor.author | Перепелиця, В. І. | uk |
| dc.contributor.author | Perepelytsia, V. I. | en |
| dc.date.accessioned | 2025-08-13T09:40:46Z | |
| dc.date.available | 2025-08-13T09:40:46Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Ліщинський В. І., Перепелиця В. І. Аналіз потреби у безперервному навчанні: функціональні вимоги для освітньої онлайн-платформи // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25387. | uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8163-57-0 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47993 | |
| dc.description.abstract | У роботі представлено концепцію онлайн-платформи освітніх курсів, яка поєднує асинхронні відео курси та синхронні живі лекції з онлайн-консультаціями. Запропонована модель задовольняє потребу викладачів у соціальному визнанні, надаючи досвідченим фахівцям можливість поєднувати викладацьку діяльність із основною професією, а студентам — отримувати якісні знання за доступною ціною, не відриваючись від навчального плану. Механізм Learning Paths формує послідовні дорожні карти навчання, що сприяє підвищенню мотивації та рівня завершення курсів. | uk |
| dc.description.abstract | The paper presents the concept of an online platform for educational courses that combines asynchronous video courses and synchronous live lectures with online consultations. The proposed model meets the need of teachers for social recognition, providing experienced professionals with the opportunity to combine teaching with their main profession, and students with the opportunity to obtain high-quality knowledge at an affordable price without disrupting their study plan. The Learning Paths mechanism creates sequential learning roadmaps, which helps to increase motivation and course completion rates. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25387 | |
| dc.subject | онлайн-платформа | uk |
| dc.subject | освітні курси | uk |
| dc.subject | дистанційна освіта | uk |
| dc.subject | Learning Paths | en |
| dc.subject | відеокурси | uk |
| dc.subject | online platform | en |
| dc.subject | educational courses | en |
| dc.subject | distance learning | en |
| dc.subject | video courses | en |
| dc.title | Аналіз потреби у безперервному навчанні: функціональні вимоги для освітньої онлайн-платформи | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 621.1 | |
| dc.relation.references | What you need to know on lifelong learning. UNESCO. URL: https://www.unesco.org/en/lifelong-learning/need-know ( 27.05.2025). 2.Global E-learning Market Size To Worth USD 1515.97 Billion By 2033, according to a research report published by Spherical Insights & Consulting. GlobeNewswire, 26 2024. URL: https://www.globenewswire.com/newsrelease/2024/06/26/2514601/0/en/Global-E-learning-Market-Size-To-Worth-USD-1515-97-Billion-By-2033.html ( 27.05.2025). | en |
| dc.relation.references | E-Learning Services Market Size, Share | Industry Report 2030. Grand View Research. URL: https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/e-learning-services-market ( 27.05.2025). 4.Rise of Over-50 Teacher Trainee: Im down with the lingo. The Times, May 2025. URL: https://www.thetimes.co.uk/article/rise-of-the-over-50-teacher-trainee-im-down-with-the-lingo-2vqsp2dxs ( 28.05.2025). | en |
| dc.relation.references | 47 E-Learning/Online Learning Statistics Worldwide, the e-learning market is expected to be worth $325 billion by the year 2025. Cross River Therapy. URL: https://www.crossrivertherapy.com/research/e-learning-market-size ( 28.05.2025). 6.Outside Jobs Among U.S. Public School Teachers. U.S. Department of Education, National Center for Education Statistics (Data Point), March 2021. URL: https://nces.ed.gov/pubs2021/2021007/index.asp ( 29.05.2025). | en |
| dc.relation.references | Global E-learning Market Size To Worth USD 1515.97 Billion By 2033, according to a research report published by Spherical
Insights & Consulting. GlobeNewswire, 26 червня 2024. URL: https://www.globenewswire.com/newsrelease/2024/06/26/2514601/0/en/Global-E-learning-Market-Size-To-Worth-USD-1515-97-Billion-By-2033.html (дата звернення
27.05.2025). | en |
| dc.relation.references | Rise of Over-50 Teacher Trainee: “I’m down with the lingo”. The Times, May 2025. URL:
https://www.thetimes.co.uk/article/rise-of-the-over-50-teacher-trainee-im-down-with-the-lingo-2vqsp2dxs (дата звернення
28.05.2025). | en |
| dc.relation.references | Outside Jobs Among U.S. Public School Teachers. U.S. Department of Education, National Center for Education Statistics
(Data Point), March 2021. URL: https://nces.ed.gov/pubs2021/2021007/index.asp (дата звернення 29.05.2025). | en |