| dc.contributor.author | Писарук, О. О. | uk |
| dc.contributor.author | Богач, І. В. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-08-13T09:45:19Z | |
| dc.date.available | 2025-08-13T09:45:19Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48079 | |
| dc.description.abstract | У роботі представлено розробку інноваційного веб-додатку для персоналізованого вивчення англійської мови, що поєднує лексичну базу, інтерактивне читання текстів та систему досягнень. В основі реалізації – фреймворк | uk |
| dc.description.abstract | This paper presents the development of an innovative web application for personalized English language learning that integrates vocabulary management, interactive reading, and an achievement system. The application is built on the | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25424 | |
| dc.subject | веб-додаток | uk |
| dc.subject | Django | uk |
| dc.subject | англійська мова | uk |
| dc.subject | персоналізація | uk |
| dc.subject | навчання | uk |
| dc.subject | досягнення | uk |
| dc.subject | користувач | uk |
| dc.subject | web application | uk |
| dc.subject | Django | uk |
| dc.subject | English learning | uk |
| dc.subject | personalization | uk |
| dc.subject | achievements | uk |
| dc.subject | user | uk |
| dc.title | Розробка інтерактивного мовного середовища для персоналізованого навчання англійської мови на основі django | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 004.738.5 | |
| dc.relation.references | Django Official Documentation [ ] : https://docs.djangoproject.com/ ( : 28.05.2025). | |
| dc.relation.references | Holovaty A., Kaplan-Moss J. The Definitive Guide to Django. Apress, 2009. | |
| dc.relation.references | Greenfeld D., Roy A. Two Scoops of Django 3.x: Best Practices. Two Scoops Press, 2021. | |
| dc.relation.references | Burston J. (Ed.). Computer Assisted Language Learning, Vol. 34, Issue 7. Taylor & Francis, 2021. https://www.tandfonline.com/toc/ncal20/34/7 | |