| dc.contributor.author | Домбровська, В. Є. | uk |
| dc.contributor.author | Озеранський, В. С. | uk |
| dc.contributor.author | Ozeranskyi, V. S. | en |
| dc.date.accessioned | 2025-08-13T09:45:37Z | |
| dc.date.available | 2025-08-13T09:45:37Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Домбровська В. Є., Озеранський В. С. Методи запам’ятовування інформації різними особистостями // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22838. | uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8163-57-0 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48084 | |
| dc.description.abstract | У даній роботі розглянуто методи для запам'ятовування інформації. Визначено основні напрями досліджень інформаційних технологій, спрямованих на покращення процесів запам'ятовування в освітній та професійній діяльності. З’ясовано, що ефективне застосування методів для запам’ятовування, таких як мнемонічні техніки, візуалізація та асоціативне мислення, дозволяє значно покращити якість і швидкість засвоєння нової інформації, сприяючи розвитку навичок тривалого запам’ятовування. | uk |
| dc.description.abstract | Methods for memorizing information are considered in this work. The main directions for improving memorization processes in educational and professional activities of information technology research have been determined. It has been found that the effective use of methods for memorization, such as mnemonic techniques, visualization, and associative thinking, significantly improves the quality and speed of assimilation of new information, contributing to the development of long-term memorization skills. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22838 | |
| dc.subject | запам'ятовування інформації | uk |
| dc.subject | мнемонічні техніки | uk |
| dc.subject | асоціативне мислення | uk |
| dc.subject | візуалізація | uk |
| dc.subject | інформаційні технології | uk |
| dc.subject | покращення пам'яті | uk |
| dc.subject | методи запам'ятовування | uk |
| dc.subject | тривале засвоєння інформації | uk |
| dc.subject | memorizing information | en |
| dc.subject | mnemonic techniques | en |
| dc.subject | associative thinking | en |
| dc.subject | visualization | en |
| dc.subject | information technology | en |
| dc.subject | memory improvement | en |
| dc.subject | memorization methods | en |
| dc.subject | long-term assimilation of information | en |
| dc.title | Методи запам’ятовування інформації різними особистостями | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 621.374.415 | |
| dc.relation.references | О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, та З.В. Огороднійчук, Загальна психологія: підручник. Київ: Каравела, 2009. 464 с | uk |
| dc.relation.references | Діана Надточій. Харківський національний університет радіоелектроніки Вплив графічної інформації на
запам’ятовуваність. [Online] Available: https://openarchive.nure.ua/server/api/core/bitstreams/78a00d25-a86a-4c25-be4e031a877933c9/content | uk |
| dc.relation.references | Особливості сприймання та обробки інформації дітьми [Online] Available: https://dnz37.edu.vn.ua/audial_visual.html | uk |