Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХодорович, Д. В.uk
dc.contributor.authorГаврилюк, В. О.uk
dc.contributor.authorКовальчук, М. Б.uk
dc.contributor.authorKovalchuk, M. B.en
dc.date.accessioned2025-08-13T09:45:38Z
dc.date.available2025-08-13T09:45:38Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationХодорович Д. В., Гаврилюк В. О., Ковальчук, М. Б. Застосування лінійної алгебри в комп’ютерній графіці // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/24592.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-57-0
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48086
dc.description.abstractЛінійна алгебра є одним із ключових математичних інструментів, що використовуються в комп’ютерній графіці. Вона забезпечує методи та алгоритми для роботи з графічними об’єктами, трансформаціями, освітленням і рендерингом. Вектори, матриці та їхні операцаії, відіграють важливу роль у створенні та обробці графічних зображень, полегшують реалізацію складних алгоритмів обробки зображень, анімації та симуляції фізичних процесів у комп’ютерній графіці.uk
dc.description.abstractLinear algebra is one of the key mathematical tools used in computer graphics. It provides methods and algorithms for working with graphical objects, transformations, lighting, and rendering. Basic concepts of linear algebra, such as vectors, matrices, and their operations, play an important role in creating and processing graphic images. Thanks to this, it is possible to implement complex algorithms for image processing, animation, and simulation of physical processes in computer graphics.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/24592
dc.subjectлінійна алгебраuk
dc.subjectкомп’ютерна графікаuk
dc.subjectвекториuk
dc.subjectматриціuk
dc.subjectтрансформаціїuk
dc.subjectрендерингuk
dc.subjectосвітленняuk
dc.subjectперспективні проекціїuk
dc.subjectшейдериuk
dc.subjectLinear algebraen
dc.subjectcomputer graphicsen
dc.subjectvectorsen
dc.subjectmatricesen
dc.subjecttransformationsen
dc.subjectrenderingen
dc.subjectlightingen
dc.subjectperspective projectionsen
dc.subjectshadersen
dc.titleЗастосування лінійної алгебри в комп’ютерній графіціuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc[512.64:004.92](043.2)
dc.relation.referencesВеселовська Г.В., Ходаков В.Є., Веселовський В.М. Комп'ютерна графіка: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Під ред. В.Є. Ходакова. Херсон: ОЛДІ-плюс, 2008. 584 с.uk
dc.relation.referencesФолі Дж. Д., ван Дам А., Фейнер С. К., Г’юз Дж. Ф. Комп’ютерна графіка: принципи та практика (2-ге вид.). AddisonWesley, 1996.uk
dc.relation.referencesСтранг Г. Вступ до лінійної алгебри (5-те вид.). Wellesley-Cambridge Press, 2016.uk
dc.relation.referencesЕнджел Е. Інтерактивна комп’ютерна графіка: підхід зверху вниз з WebGL. Addison-Wesley, 2012.en
dc.relation.referencesХірн Д., Бейкер М. П. Комп’ютерна графіка з використанням OpenGL (4-те вид.). Prentice Hall, 2011.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію