| dc.contributor.advisor | Залюбівська О. Б. | uk |
| dc.contributor.author | Тушинський, В. Е. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-08-13T09:47:11Z | |
| dc.date.available | 2025-08-13T09:47:11Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Тушинський В. Е. Вища освіта та штучний інтелект: протистояння, ігнорування чи партнерство? // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22504. | uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8163-57-0 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48129 | |
| dc.description.abstract | У роботі досліджено роль штучного інтелекту в сучасній освіті та його взаємодію з викладачами.
Проаналізовано основні напрями використання ШІ в освітньому процесі, визначено переваги та виклики
впровадження цих технологій. Обґрунтовано необхідність розгляду ШІ не як заміни викладача, а як потужного
інструменту для покращення якості освіти через партнерську взаємодію. | uk |
| dc.description.abstract | The paper examines the role of artificial intelligence in modern education and its interaction with teachers. The main
directions of AI use in the educational process are analyzed, the advantages and challenges of implementing these
technologies are identified. The necessity of considering AI not as a replacement for a teacher, but as a powerful tool for
improving the quality of education through partnership is substantiated. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22504 | |
| dc.subject | штучний інтелект | uk |
| dc.subject | освітній процес | uk |
| dc.subject | персоналізоване навчання | uk |
| dc.subject | роль викладача | uk |
| dc.subject | цифрова трансформація освіти | uk |
| dc.subject | artificial intelligence | en |
| dc.subject | educational process | en |
| dc.subject | personalized learning | en |
| dc.subject | teacher's role | en |
| dc.subject | digital transformation ofeducation | en |
| dc.title | Вища освіта та штучний інтелект: протистояння, ігнорування чи партнерство? | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 37.091.3:004.8:378.147 | |
| dc.relation.references | Мар'єнко М., Коваленко В. Штучний інтелект та відкрита наука в освіті. Фізико-математична освіта. 2023. Т. 38, № 1. | uk |
| dc.relation.references | Кабацька О., Шамшин О., Подковирофф Н. Використання технологій штучного інтелекту в процесі навчання і викладання
у вищій освіті. Вісник науки та освіти. 2023. № 11 (17). | uk |
| dc.relation.references | Задоріна О. М., Качан Т. В., Задорін В.В., Варга Н. І. Сучасні технології в освіті: потенціал та тенденції розвитку.
Академічні візії. 2023. № 19.
. | uk |
| dc.relation.references | Зацерківна М., Халіманенко В. Роль штучного інтелекту в інформатизації освіти: перспективи та виклики. Цифрова
платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері. 2023. Т. 6 № 2. | uk |
| dc.relation.references | Моторіна В.Г., Різак Г.В., Небеленчук І.О. Педагогічні стратегії впровадження штучного інтелекту в освітній процес
закладів вищої освіти України. Вісник науки та освіти. 2024. №9(27) | uk |