Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorЗалюбівська О. Б.uk
dc.contributor.authorТушинський, В. Е.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:47:11Z
dc.date.available2025-08-13T09:47:11Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationТушинський В. Е. Вища освіта та штучний інтелект: протистояння, ігнорування чи партнерство? // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22504.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-57-0
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48129
dc.description.abstractУ роботі досліджено роль штучного інтелекту в сучасній освіті та його взаємодію з викладачами. Проаналізовано основні напрями використання ШІ в освітньому процесі, визначено переваги та виклики впровадження цих технологій. Обґрунтовано необхідність розгляду ШІ не як заміни викладача, а як потужного інструменту для покращення якості освіти через партнерську взаємодію.uk
dc.description.abstractThe paper examines the role of artificial intelligence in modern education and its interaction with teachers. The main directions of AI use in the educational process are analyzed, the advantages and challenges of implementing these technologies are identified. The necessity of considering AI not as a replacement for a teacher, but as a powerful tool for improving the quality of education through partnership is substantiated.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22504
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectперсоналізоване навчанняuk
dc.subjectроль викладачаuk
dc.subjectцифрова трансформація освітиuk
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.subjecteducational processen
dc.subjectpersonalized learningen
dc.subjectteacher's roleen
dc.subjectdigital transformation ofeducationen
dc.titleВища освіта та штучний інтелект: протистояння, ігнорування чи партнерство?uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.091.3:004.8:378.147
dc.relation.referencesМар'єнко М., Коваленко В. Штучний інтелект та відкрита наука в освіті. Фізико-математична освіта. 2023. Т. 38, № 1.uk
dc.relation.referencesКабацька О., Шамшин О., Подковирофф Н. Використання технологій штучного інтелекту в процесі навчання і викладання у вищій освіті. Вісник науки та освіти. 2023. № 11 (17).uk
dc.relation.referencesЗадоріна О. М., Качан Т. В., Задорін В.В., Варга Н. І. Сучасні технології в освіті: потенціал та тенденції розвитку. Академічні візії. 2023. № 19. .uk
dc.relation.referencesЗацерківна М., Халіманенко В. Роль штучного інтелекту в інформатизації освіти: перспективи та виклики. Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері. 2023. Т. 6 № 2.uk
dc.relation.referencesМоторіна В.Г., Різак Г.В., Небеленчук І.О. Педагогічні стратегії впровадження штучного інтелекту в освітній процес закладів вищої освіти України. Вісник науки та освіти. 2024. №9(27)uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію