Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПетренчук, А. М.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:48:59Z
dc.date.available2025-08-13T09:48:59Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationПетренчук А. М. Використання ШІ у вищій математиці // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25223.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-57-0
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48170
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано, як застосування мовних моделей, подібних до GPT, сприяє розвитку навичок самостійного мислення, покращенню розуміння складних тем і формуванню індивідуалізованих освітніх траєкторій. Розглядаються потенційні загрози, серед яких це зловжива ння технологіями та порушення принципів академічної доброчесності. Окрему увагу приділено етичним дилемам, що виникають у зв’язку з автоматизованим створенням рішень без належного контролю з боку викладача. Робота підкреслює необхідність формування критичного ставлення до ШІ та розвитку цифрової грамотності як у студентів, так і в педагогів.uk
dc.description.abstractThis report analyzes how the use of language models, similar to GPT, contributes to the development of independent thinking skills, improving understanding of complex topics, and the formation of individualized educational trajectories. Potential threats are considered, including the misuse of technology and violation of the principles of academic integrity. Special attention is paid to ethical dilemmas that arise in connection with the automated creation of solutions without proper control by the teacher. The work emphasizes the need to form a critical attitude towards AI and develop digital literacy in both students and teachers.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25223
dc.subjectгенеративний ШІuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectсамостійне мисленняuk
dc.subjectGenerative AIen
dc.subjecteducationen
dc.subjectacademic integrityen
dc.subjecthigher mathematicen
dc.subjectindependent thinkingen
dc.titleВикористання ШІ у вищій математиціuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.421.2
dc.relation.referencesЗастосування генеративного ШІ для автоматизації завдань [Електронний ресурс] Доступ:https://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/546.uk
dc.relation.referencesВикористання ШІ для візуалізації освітнього контенту [Електронний ресурс] Доступ:https://oipjournal.org/index.php/oip/article/view/377] 3. Штучний інтелект в освіті: можливості та виклики. Інформаційні технології і системи 2024 [Електронний ресурс] Доступ: https://www.facerua.com/iak-shi-vplivaie-na-sistiemu-osviti/ 4.Штучний інтелект в освіті:три аспекти [Електронний ресурс] Доступ: https://osvita.ua/school/method/91077/ 5.Міністерство освіти і науки України. МОН і Мінцифра розробили проєкт рекомендацій із використання ШІ в школах. 2024[Електронний ресурс] Доступ:https://mon.gov.ua/news/mon-i-mintsyfra-rozrobyly-proiektrekomendatsii-iz-vykorystannia-shiv-shkolakh]uk
dc.relation.referencesШтучний інтелект в освіті: можливості та виклики. Інформаційні технології і системи 2024 [Електронний ресурс] Доступ: https://www.facerua.com/iak-shi-vplivaie-na-sistiemu-osviti/uk
dc.relation.referencesШтучний інтелект в освіті:три аспекти [Електронний ресурс] Доступ: https://osvita.ua/school/method/91077/uk
dc.relation.referencesМіністерство освіти і науки України. МОН і Мінцифра розробили проєкт рекомендацій із використання ШІ в школах. 2024[Електронний ресурс] Доступ:https://mon.gov.ua/news/mon-i-mintsyfra-rozrobyly-proiektrekomendatsii-iz-vykorystannia-shiv-shkolakh].uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію