Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКомар, В. І.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:49:00Z
dc.date.available2025-08-13T09:49:00Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48173
dc.description.abstractУ тезі висвітлено значення інформаційних технологій у сучасному освітньому процесі та їхню роль у вихованні інформаційної культури молоді. Розглянуто зміст поняття «інформаційна культура», її складники та умови формування. На основі аналізу сучасних досліджень охарактеризовано педагогічні технології, що сприяють розвитку інформаційної грамотності, критичного мислення та безпечної поведінки в інформаційному середовищі. Зроблено висновок про необхідність комплексного підходу до цифрової освіти, яка повинна базуватися як на технічних, так і на гуманітарних складниках.uk
dc.description.abstractThe thesis highlights the importance of information technologies in the modern educational process and their role in educating the information culture of youth. The content of the concept of "information culture", its components and conditions of formation are considered. Based on the analysis of modern research, pedagogical technologies that contribute to the development of information literacy, critical thinking and safe behavior in the information environment are characterized. The conclusion is made about the need for a comprehensive approach to digital education, which should be based on both technical and humanitarian components.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25766
dc.subjectінформаційна культураuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectцифрова освітаuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectмолодьuk
dc.subjectцифровізаціяuk
dc.subjectмедіаграмотністьuk
dc.subjectінформаційна безпекаuk
dc.subjectinformation cultureuk
dc.subjectinformation technologiesuk
dc.subjectdigital educationuk
dc.subjectcritical thinkinguk
dc.subjectyouthuk
dc.subjectdigitalizationuk
dc.subjectmedia literacyuk
dc.subjectinformation securityuk
dc.titleІнформаційні технології навчання. виховання інформаційної культури сучасної молодіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc681.12
dc.relation.references, ., & , . (2023). . , 8(1-2), 0107. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-001-007. , ., , ., & , . (2022). . , 7(1-2), 0107. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1001-007. , . ., & , . . (2022). . - : , , (28 2022 .) , , 1617. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/730407/1/%20_28%20%202022%20..pdf. , . . (2019). // - : . . 4 2019 .; . . . , . . ; . . . , . . . (. 188197). . , . . (2005). - . . C , 19, 1, 356360. URL: https://pedagogy.lnu.edu.ua/departments/pedagogika/periodic/visnyk/19_1/47_konevshchynska.pdf. , ., , ., & , . (2021). . , 6(1-2), 2126. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-021-026. , . . (2021). - : . - . . Abdumalikov, A. A. (2017). Formation of youth information culture. Theoretical & Applied Science, 55(11), 277280. URL: https://doi.org/10.15863/tas.2017.11.55.36. Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Kuzimenko, O. (2023). Training of specialists in technical specialties to professional activity according to the requirements of the integrative approach. Professional Pedagogics, 1(26), 110-121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121. Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. , 1, 36-43. Dembitska S., Kobylianska I., & Kuzimenko O. (2023). Training of specialists in technical specialties to professional activity according to the requirements of the integrative approach. Professional Pedagogics, 1(26), 110-121. https://doi.org/10.32835/27073092.2023.26.110-121. Dembitska, S., Kobylianskyi, O., Kobylyanska, I., Rysynets, N., & Kovtonyuk, M. (2022). Information technology for organization of the ascerting stage of pedagogical experiment. Modern ScienceModerni veda, 2, 157-165. Dembitska, S., Kobylianskyi, O., Nahorniak, S., Puhach, V., & Tatarchuk, V. (2025). Usage of Artificial Intelligence for the Individualization of Learning in the Institutions of Higher Education. In: Auer, M. E., Rtmann, T. (eds) Futureproofing Engineering Education for Global Responsibility. ICL 2024. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 1260. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-85652-5_21. Kobylianskyi, O., Stavnycha, ., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1. Miastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-6_21. Myrzakhmetova, . Zh., Khlebnikov, I. D., Rezvushkina, . ., & Karaseva, N. V. (2022). Regulatory framework for the formation of information culture of modern Kazakhstan youth. . : . https://history-philosophy-vestnik.buketov.edu.kz/index.php/history-philosophy, 3(99), 114-127. URL: vestnik/article/view/536/468. Lomachinska, I., & Lomachinskyi, B. (2021). The role of information culture in the university knowledge management system. Educological discourse, 32(1), 119. URL: https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.1.1. Puhach, S., Dembitska, S., & Kobylianskyi, O. (2022). Improvement of professional training of technical specialists according to requirements of integration methodological approach. - , 3(111), 14-23.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію