Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЖмурко, О. В.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:49:20Z
dc.date.available2025-08-13T09:49:20Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48178
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальна проблема цифрової безпеки в контексті промислової автоматизації та підготовки майбутніх фахівців. В умовах стрімкої автоматизації виробництва та зростання рівня кіберзагроз, забезпечення надійного захисту промислових систем стає невід'ємною частиною професійної підготовки інженерних і технічних кадрів. Проаналізовано ключові аспекти цифрової безпеки, які необхідно інтегрувати в освітній процес, а також запропоновано ефективні шляхи розвитку відповідних компетенцій у студентів. Розглянуто сучасні методи та підходи до навчання, включаючи міждисциплінарний підхід, моделювання кіберзагроз і співпрацю з підприємствами. Обговорено виклики та перспективи формування культури цифрової безпеки у сфері промислової автоматизації.uk
dc.description.abstractThe article discusses the urgent issue of digital security in the context of industrial automation and training of future specialists. Given the rapid automation of production and the growing level of cyber threats, ensuring reliable protection of industrial systems is becoming an integral part of the professional training of engineering and technical personnel. The author analyses the key aspects of digital security that need to be integrated into the educational process and suggests effective ways to develop relevant competencies in students. Modern methods and approaches to teaching, including an interdisciplinary approach, cyber threat modelling and cooperation with enterprises, are considered. The challenges and prospects for the formation of a digital security culture in the field of industrial automation are discussed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/23621
dc.subjectцифрова безпекаuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectздобувачі технічних спеціальностейuk
dc.subjectінформаційна безпекаuk
dc.subjectформування професійної компетентностіuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectdigital securityuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjecttechnical studentsuk
dc.subjectinformation securityuk
dc.subjectprofessional competencedevelopmentuk
dc.subjecteducational processuk
dc.titleЦифрова безпека в контексті промислової автоматизації: підготовка майбутніх фахівцівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147:004.056
dc.relation.referencesDembitska S, Kobylianska I, Kobylianskyi O., Kuzmenk O. Training of Technical Specialties for Work Protection Professional Activity According to the Requirements of the Transdisciplinary Approach. Professional Pedagogics. 2023. 1(26). . 110121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121
dc.relation.referencesDembitska S., Kuzmenko O., Savchenko I., Demianenko V., Safronova A. Digitization of the Educational and Scientific Space Based on STEAM Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 901. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53022-7_34
dc.relation.referencesMiastkovska M., Dembitska S., Puhach V., Kobylianska I., Kobylianskyi O. Improving the efficiency of students independent work during blended learning in technical universities. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 899. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-03151979-6_21
dc.relation.references. ., . ., . . . . : - : . - ., .70- . . . (28 ). : - , 2024..98-100
dc.relation.references. ., . ., . . . L - ( 2021) : . : . 2021. .10831085.
dc.relation.references. ., . ., . ., . ., . . : : . : , 2025. 354 .
dc.relation.references. ., . . . : - : . - ., .70- . . . (28 ). : - , 2024. .101-102
dc.relation.references., ., . soft-skills . STEAM- : - - (. , 26 2024 ). : , 2024. .222-224
dc.relation.references., . . . . 2024. 9, . 1.. . 17.
dc.relation.references.. . V - (. , 2 2022 .) / .: .. , .. , .. , .. . [ ] . . : , 2022. 1 .321-323
dc.relation.references.. . : , , : . . V . . .-. -, , 20 . 2023 . / . . . . , . . . : , 2023. .108-110.
dc.relation.references.. . : V - (. , 22 2023 ). : , , . 2023. . 791-794
dc.relation.references.. . . 2021. 6(1-2). .16. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-001-006
dc.relation.references.., . . : . . VI - - . . , 25-26 2024 59-61
dc.relation.references.., .., .. 015 . - - : , , (-2022) : . : , 2022..450-451.
dc.relation.references.., .. . : . . . .- . -., 23 2022 . [. .: .., .. . ]. . : - , 2022. .199-203
dc.relation.references.., .. . : . . . 2022. 5. .172-176.
dc.relation.references.., ., . . . 2022. 7(1-2). . 0107. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-001-007
dc.relation.references..,. .., .. . - : , , (-2020): . : . 2021. .389391.
dc.relation.references..,. .., .. . . 2024. . 9, . 1. . 1


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію