| dc.contributor.author | Жмурко, О. В. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-08-13T09:49:20Z | |
| dc.date.available | 2025-08-13T09:49:20Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48178 | |
| dc.description.abstract | У статті розглядається актуальна проблема цифрової безпеки в контексті промислової автоматизації та підготовки майбутніх фахівців. В умовах стрімкої автоматизації виробництва та зростання рівня кіберзагроз, забезпечення надійного захисту промислових систем стає невід'ємною частиною професійної підготовки інженерних і технічних кадрів. Проаналізовано ключові аспекти цифрової безпеки, які необхідно інтегрувати в освітній процес, а також запропоновано ефективні шляхи розвитку відповідних компетенцій у студентів. Розглянуто сучасні методи та підходи до навчання, включаючи міждисциплінарний підхід, моделювання кіберзагроз і співпрацю з підприємствами. Обговорено виклики та перспективи формування культури цифрової безпеки у сфері промислової автоматизації. | uk |
| dc.description.abstract | The article discusses the urgent issue of digital security in the context of industrial automation and training of future specialists. Given the rapid automation of production and the growing level of cyber threats, ensuring reliable protection of industrial systems is becoming an integral part of the professional training of engineering and technical personnel. The author analyses the key aspects of digital security that need to be integrated into the educational process and suggests effective ways to develop relevant competencies in students. Modern methods and approaches to teaching, including an interdisciplinary approach, cyber threat modelling and cooperation with enterprises, are considered. The challenges and prospects for the formation of a digital security culture in the field of industrial automation are discussed. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/23621 | |
| dc.subject | цифрова безпека | uk |
| dc.subject | професійна підготовка | uk |
| dc.subject | здобувачі технічних спеціальностей | uk |
| dc.subject | інформаційна безпека | uk |
| dc.subject | формування професійної компетентності | uk |
| dc.subject | освітній процес | uk |
| dc.subject | digital security | uk |
| dc.subject | professional training | uk |
| dc.subject | technical students | uk |
| dc.subject | information security | uk |
| dc.subject | professional competencedevelopment | uk |
| dc.subject | educational process | uk |
| dc.title | Цифрова безпека в контексті промислової автоматизації: підготовка майбутніх фахівців | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 378.147:004.056 | |
| dc.relation.references | Dembitska S, Kobylianska I, Kobylianskyi O., Kuzmenk O. Training of Technical Specialties for Work Protection Professional Activity According to the Requirements of the Transdisciplinary Approach. Professional Pedagogics. 2023. 1(26). . 110121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121 | |
| dc.relation.references | Dembitska S., Kuzmenko O., Savchenko I., Demianenko V., Safronova A. Digitization of the Educational and Scientific Space Based on STEAM Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 901. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53022-7_34 | |
| dc.relation.references | Miastkovska M., Dembitska S., Puhach V., Kobylianska I., Kobylianskyi O. Improving the efficiency of students independent work during blended learning in technical universities. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 899. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-03151979-6_21 | |
| dc.relation.references | . ., . ., . . . . : - : . - ., .70- . . . (28 ). : - , 2024..98-100 | |
| dc.relation.references | . ., . ., . . . L - ( 2021) : . : . 2021. .10831085. | |
| dc.relation.references | . ., . ., . ., . ., . . : : . : , 2025. 354 . | |
| dc.relation.references | . ., . . . : - : . - ., .70- . . . (28 ). : - , 2024. .101-102 | |
| dc.relation.references | ., ., . soft-skills . STEAM- : - - (. , 26 2024 ). : , 2024. .222-224 | |
| dc.relation.references | ., . . . . 2024. 9, . 1.. . 17. | |
| dc.relation.references | .. . V - (. , 2 2022 .) / .: .. , .. , .. , .. . [ ] . . : , 2022. 1 .321-323 | |
| dc.relation.references | .. . : , , : . . V . . .-. -, , 20 . 2023 . / . . . . , . . . : , 2023. .108-110. | |
| dc.relation.references | .. . : V - (. , 22 2023 ). : , , . 2023. . 791-794 | |
| dc.relation.references | .. . . 2021. 6(1-2). .16. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-001-006 | |
| dc.relation.references | .., . . : . . VI - - . . , 25-26 2024 59-61 | |
| dc.relation.references | .., .., .. 015 . - - : , , (-2022) : . : , 2022..450-451. | |
| dc.relation.references | .., .. . : . . . .- . -., 23 2022 . [. .: .., .. . ]. . : - , 2022. .199-203 | |
| dc.relation.references | .., .. . : . . . 2022. 5. .172-176. | |
| dc.relation.references | .., ., . . . 2022. 7(1-2). . 0107. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-001-007 | |
| dc.relation.references | ..,. .., .. . - : , , (-2020): . : . 2021. .389391. | |
| dc.relation.references | ..,. .., .. . . 2024. . 9, . 1. . 1 | |