| dc.contributor.author | Туровець, А. В. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-08-13T09:50:03Z | |
| dc.date.available | 2025-08-13T09:50:03Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48197 | |
| dc.description.abstract | Проведено аналіз технологій часового відслідковування у спідранах та порівняння існуючих аналогів. Розроблено метод побудови таймера спідрану, що включає аналіз вхідних даних, обґрунтування вибору інтерфейсу, розробку структури та алгоритмів системи. Здійснено програмну реалізацію продукту у вигляді моду для відеоігор з використанням Fabric API та MMT. Визначено методику тестування та проведено перевірку програмного забезпечення. | uk |
| dc.description.abstract | An analysis of time tracking technologies in speedruns and a comparison of existing analogues was conducted. A method for building a speedrun timer was developed, including input data analysis, interface selection justification, system structure, and algorithm development. The software product was implemented as a mod for video games using Fabric API and MMT. A testing methodology was defined, and the software was tested. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25052 | |
| dc.subject | Спідран | uk |
| dc.subject | таймер | uk |
| dc.subject | мод | uk |
| dc.subject | Fabric API | uk |
| dc.subject | MMT | uk |
| dc.subject | відеоігри | uk |
| dc.subject | відслідковування часу | uk |
| dc.subject | Speedrun | uk |
| dc.subject | timer | uk |
| dc.subject | mod | uk |
| dc.subject | Fabric API | uk |
| dc.subject | MMT | uk |
| dc.subject | video games | uk |
| dc.subject | time tracking | uk |
| dc.title | Розробка часового відслідковування дій для спідрану у вигляді моду з використанням fabric api та mmt | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 681.3.07 | |
| dc.relation.references | Witkowski E. Speedrunning: Constructing Competitive Game Play in The Digital Age. Journal of Gaming & Virtual Worlds. 2018;10(2):131-147. | |
| dc.relation.references | Scully-Blaker R. A Practiced Practice: Speedrunning through Space with Deleuze. Game Studies. 2014;14(1). | |
| dc.relation.references | Therrien C. Speedrunning as Perfectionist Play. DiGRA 2015 Conference Proceedings. 2015. | |
| dc.relation.references | Newman J. Playing with Videogames. New York: Routledge; 2008. 224 p. , , , . , e-mail: dekanfki@i.ua. , , . , e-mail: alladen@ua.fm. , , . , e-mail: kafedra_pz_2105@ukr.net. , , . , e-mail: kafedra_pz_2105@ukr.net. | |