Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТуровець, А. В.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:50:03Z
dc.date.available2025-08-13T09:50:03Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48197
dc.description.abstractПроведено аналіз технологій часового відслідковування у спідранах та порівняння існуючих аналогів. Розроблено метод побудови таймера спідрану, що включає аналіз вхідних даних, обґрунтування вибору інтерфейсу, розробку структури та алгоритмів системи. Здійснено програмну реалізацію продукту у вигляді моду для відеоігор з використанням Fabric API та MMT. Визначено методику тестування та проведено перевірку програмного забезпечення.uk
dc.description.abstractAn analysis of time tracking technologies in speedruns and a comparison of existing analogues was conducted. A method for building a speedrun timer was developed, including input data analysis, interface selection justification, system structure, and algorithm development. The software product was implemented as a mod for video games using Fabric API and MMT. A testing methodology was defined, and the software was tested.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25052
dc.subjectСпідранuk
dc.subjectтаймерuk
dc.subjectмодuk
dc.subjectFabric APIuk
dc.subjectMMTuk
dc.subjectвідеоігриuk
dc.subjectвідслідковування часуuk
dc.subjectSpeedrunuk
dc.subjecttimeruk
dc.subjectmoduk
dc.subjectFabric APIuk
dc.subjectMMTuk
dc.subjectvideo gamesuk
dc.subjecttime trackinguk
dc.titleРозробка часового відслідковування дій для спідрану у вигляді моду з використанням fabric api та mmtuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc681.3.07
dc.relation.referencesWitkowski E. Speedrunning: Constructing Competitive Game Play in The Digital Age. Journal of Gaming & Virtual Worlds. 2018;10(2):131-147.
dc.relation.referencesScully-Blaker R. A Practiced Practice: Speedrunning through Space with Deleuze. Game Studies. 2014;14(1).
dc.relation.referencesTherrien C. Speedrunning as Perfectionist Play. DiGRA 2015 Conference Proceedings. 2015.
dc.relation.referencesNewman J. Playing with Videogames. New York: Routledge; 2008. 224 p. , , , . , e-mail: dekanfki@i.ua. , , . , e-mail: alladen@ua.fm. , , . , e-mail: kafedra_pz_2105@ukr.net. , , . , e-mail: kafedra_pz_2105@ukr.net.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію