Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПілявоз, Т. М.uk
dc.contributor.authorВерьовкін, П. Є.uk
dc.contributor.authorPiliavoz, T. M.en
dc.date.accessioned2025-08-13T09:50:32Z
dc.date.available2025-08-13T09:50:32Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationПілявоз Т. М., Верьовкін П. Є. Адаптація збутової політики підприємства до умов економічної нестабільності // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25672.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-57-0
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48213
dc.description.abstractУ статті розглянуто зміст, чинники та інструменти адаптації збутової політики підприємства в умовах економічної нестабільності. Обґрунтовано роль гнучкого управління каналами збуту, поведінкою споживача та ціноутворенням як ключових елементів виживання бізнесу.uk
dc.description.abstractThe article discusses the content, factors, and tools for adapting a company's sales policy in conditions of economic instability. It substantiates the role of flexible management of sales channels, consumer behavior, and pricing as key elements for business survival.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25672
dc.subjectзбутова політикаuk
dc.subjectекономічна нестабільністьuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectканали збутуuk
dc.subjectsales policyen
dc.subjecteconomic instabilityen
dc.subjectadaptationen
dc.subjectsales channelsen
dc.titleАдаптація збутової політики підприємства до умов економічної нестабільностіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.87
dc.relation.referencesБалабанова Л. В., Кулик Т. І. Управління збутовою діяльністю підприємства: навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2021. 256 с.uk
dc.relation.referencesКовальчук Н. І. Трансформація збутової стратегії в умовах кризової економіки. Економіка і організація управління. 2022. № 3. С. 54–60.uk
dc.relation.referencesЛитвиненко А. О. Адаптація збутової політики підприємства: теоретичні засади та практичні аспекти. Вісник ХНЕУ. 2023. № 6. С. 89–95.uk
dc.relation.referencesМосендз С. М. Гнучке управління збутом у період економічної нестабільності. Бізнес-інформ. 2023. № 5. С. 101–106.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію