| dc.contributor.author | Туровець, А. В. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-08-13T09:51:15Z | |
| dc.date.available | 2025-08-13T09:51:15Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48224 | |
| dc.description.abstract | У даній роботі досліджено розвиток спідрану як окремого феномену у світі відеоігор. Розглядаються основні етапи становлення спідрану, його вплив на індустрію ігор, а також формування окремої дисципліни в рамках кіберспорту. | uk |
| dc.description.abstract | This paper explores the development of speedrunning as a unique phenomenon in the world of video games. It examines the main stages of speedrunning formation, its impact on the gaming industry, and the formation of a separate discipline within esports. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/24790 | |
| dc.subject | Спідран | uk |
| dc.subject | відеоігри | uk |
| dc.subject | кіберспорт | uk |
| dc.subject | глітчі | uk |
| dc.subject | турніри | uk |
| dc.subject | стримінг | uk |
| dc.subject | рекорди | uk |
| dc.subject | швидкісне проходження | uk |
| dc.subject | eSports | uk |
| dc.subject | Twitch | uk |
| dc.subject | Games Done Quick | uk |
| dc.subject | ігрова індустрія | uk |
| dc.subject | благодійність | uk |
| dc.subject | технології у кіберспорті | uk |
| dc.subject | штучний інтелект | uk |
| dc.subject | машинне навчання | uk |
| dc.subject | критичне мислення | uk |
| dc.subject | реакція гравців | uk |
| dc.subject | тренування спідранерів | uk |
| dc.subject | стратегія проходження ігор | uk |
| dc.subject | Speedrun | uk |
| dc.subject | video games | uk |
| dc.subject | esports | uk |
| dc.subject | glitches | uk |
| dc.subject | tournaments | uk |
| dc.subject | streaming | uk |
| dc.subject | records | uk |
| dc.subject | fast game completion | uk |
| dc.subject | eSports | uk |
| dc.subject | Twitch | uk |
| dc.subject | Games Done Quick | uk |
| dc.subject | gaming industry | uk |
| dc.subject | charity | uk |
| dc.subject | technologies in esports | uk |
| dc.subject | artificial intelligence | uk |
| dc.subject | machine learning | uk |
| dc.subject | criticalthinking | uk |
| dc.subject | players’ reaction | uk |
| dc.subject | speedrunner training | uk |
| dc.subject | game completion strategy | uk |
| dc.title | Розвиток спідрану ігор як окремої дисципліни | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 004.8 | |
| dc.relation.references | Witkowski E. Speedrunning: Constructing Competitive Game Play in The Digital Age. Journal of Gaming & Virtual Worlds. 2018;10(2):131-147. | |
| dc.relation.references | Scully-Blaker R. A Practiced Practice: Speedrunning through Space with Deleuze. Game Studies. 2014;14(1). | |
| dc.relation.references | Therrien C. Speedrunning as Perfectionist Play. DiGRA 2015 Conference Proceedings. 2015. | |
| dc.relation.references | Newman J. Playing with Videogames. New York: Routledge; 2008. 224 p. | |