Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТуровець, А. В.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:51:15Z
dc.date.available2025-08-13T09:51:15Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48224
dc.description.abstractУ даній роботі досліджено розвиток спідрану як окремого феномену у світі відеоігор. Розглядаються основні етапи становлення спідрану, його вплив на індустрію ігор, а також формування окремої дисципліни в рамках кіберспорту.uk
dc.description.abstractThis paper explores the development of speedrunning as a unique phenomenon in the world of video games. It examines the main stages of speedrunning formation, its impact on the gaming industry, and the formation of a separate discipline within esports.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/24790
dc.subjectСпідранuk
dc.subjectвідеоігриuk
dc.subjectкіберспортuk
dc.subjectглітчіuk
dc.subjectтурніриuk
dc.subjectстримінгuk
dc.subjectрекордиuk
dc.subjectшвидкісне проходженняuk
dc.subjecteSportsuk
dc.subjectTwitchuk
dc.subjectGames Done Quickuk
dc.subjectігрова індустріяuk
dc.subjectблагодійністьuk
dc.subjectтехнології у кіберспортіuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectмашинне навчанняuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectреакція гравцівuk
dc.subjectтренування спідранерівuk
dc.subjectстратегія проходження ігорuk
dc.subjectSpeedrunuk
dc.subjectvideo gamesuk
dc.subjectesportsuk
dc.subjectglitchesuk
dc.subjecttournamentsuk
dc.subjectstreaminguk
dc.subjectrecordsuk
dc.subjectfast game completionuk
dc.subjecteSportsuk
dc.subjectTwitchuk
dc.subjectGames Done Quickuk
dc.subjectgaming industryuk
dc.subjectcharityuk
dc.subjecttechnologies in esportsuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectmachine learninguk
dc.subjectcriticalthinkinguk
dc.subjectplayers’ reactionuk
dc.subjectspeedrunner traininguk
dc.subjectgame completion strategyuk
dc.titleРозвиток спідрану ігор як окремої дисципліниuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.8
dc.relation.referencesWitkowski E. Speedrunning: Constructing Competitive Game Play in The Digital Age. Journal of Gaming & Virtual Worlds. 2018;10(2):131-147.
dc.relation.referencesScully-Blaker R. A Practiced Practice: Speedrunning through Space with Deleuze. Game Studies. 2014;14(1).
dc.relation.referencesTherrien C. Speedrunning as Perfectionist Play. DiGRA 2015 Conference Proceedings. 2015.
dc.relation.referencesNewman J. Playing with Videogames. New York: Routledge; 2008. 224 p.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію