dc.contributor.author | Stolyarevska, Alla | en |
dc.date.accessioned | 2016-01-21T12:50:06Z | |
dc.date.available | 2016-01-21T12:50:06Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Stolyarevska, A. Video games in the classroom [Текст] / Alla Stolyarevska // Proceedings of the ninth international scientific-practical conference "Internet-Education-Science" (IES-2014), Vinnytsia, 14 - 17 October, 2014. - Vinnytsia : VNTU, 2014. - С. 208-210. | en |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/4825 | |
dc.description.abstract | Video games are used in nearly all domains for learning. Video games for learning do not only excite and entertain, but also motivate and educate. This paper pays attention to video games, in which participants learn through experience acquired. | en |
dc.description.abstract | Видео игры используются почти во всех областях обучения. Видео игры для обучения не только пробуждают и развлекают, но и мотивируют и обучают. Эта работа уделяет внимание видео играм, в которых участники учатся посредством приобретаемого опыта. | ru |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.title | Video games in the classroom | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 37.02 | |