| dc.contributor.author | Кобилянська, І. М. | uk |
| dc.contributor.author | Вронський, М. О. | uk |
| dc.contributor.author | Vronskyi, M. A. | en |
| dc.contributor.author | Kobylyanska, I. M. | en |
| dc.date.accessioned | 2025-08-13T09:52:51Z | |
| dc.date.available | 2025-08-13T09:52:51Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Кобилянська І. М., Вронський М. О. Використання штучного інтелекту в освітньому процесі закладів вищої освіти // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25767. | uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8163-57-0 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48264 | |
| dc.description.abstract | В роботі досліджуються питання використання штучного інтелекту в освітньому процесі в закладах вищої освіти, проведено опитування науково-педагогічних працівників ЗВО Вінниці, Києва, Львова щодо ставлення викладачів, проведено виокремлення позитивних і негативних наслідків впровадження технологій штучного інтелекту в сфері освіти. Надано рекомендації для подолання негативних наслідків. | uk |
| dc.description.abstract | The paper examines the issues of using artificial intelligence in the educational process in higher education institutions, a survey of scientific and pedagogical workers of higher educational institutions in Vinnytsia, Kyiv, and | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25767 | |
| dc.subject | штучний інтелект в освітньому процесі | uk |
| dc.subject | цифровізація освітнього процесу | uk |
| dc.subject | системиштучного інтелекту | uk |
| dc.subject | artificial intelligence in the educational process | en |
| dc.subject | digitalization of the educational process | en |
| dc.subject | artificial intelligence systems | en |
| dc.title | Використання штучного інтелекту в освітньому процесі закладів вищої освіти | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 681.12 | |
| dc.relation.references | Кузьменко, О., Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2022). Інноваційні засоби формування професійної культури
майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Педагогіка безпеки, 7(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-
001-007. | uk |
| dc.relation.references | Мястковська, М., Кобилянська, І., & Кисюк, Д. (2021). Формування готовності майбутніх фахівців з професійної
освіти до застосування сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. Педагогіка безпеки, 6(1-2), 21–26.
https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-021-026. | uk |
| dc.relation.references | Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of
modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43. | en |
| dc.relation.references | Dembitska, S., Kobylianskyi, O., Nahorniak, S., Puhach, V., Tatarchuk, V. (2025). Usage of Artificial Intelligence for the
Individualization of Learning in the Institutions of Higher Education. In: Auer, M. E., Rüütmann, T. (eds) Futureproofing
Engineering Education for Global Responsibility. ICL 2024. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 1260. Springer, Cham.
https://doi.org/10.1007/978-3-031-85652-5_21. | en |
| dc.relation.references | Puhach, S., Dembitska, S., & Kobylianskyi, O. (2022). Improvement of professional training of technical specialists
according to requirements of integration methodological approach. Науково-методичний журнал «Нова педагогічна думка»,
3(111), 14-23. | en |
| dc.relation.references | Штучний інтелект у вищій освіті: ризики та перспективи інтеграції: матеріали всеукраїнського науковопедагогічного підвищення кваліфікації (1 липня – 11 серпня 2024 року). (2024). Львів – Торунь: Liha-Pres. | uk |
| dc.relation.references | Топузов, О., & Алєксєєва, С. (2024). Можливості використання штучного інтелекту в освітньому процесі закладів
середньої освіти в умовах воєнного стану. Український педагогічний журнал, (1), 5–11. URL:
https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/718. | uk |
| dc.relation.references | Дія. Відкриті дані. Теми і курси. Штучний інтелект. URL: https://diia.data.gov.ua/info-center/ai. | uk |
| dc.relation.references | Гуназа, Л. М. (2023). Штучний інтелект у сучасній освіті: трансформація ролі вчителя, підвищення якості навчання
та нові можливості для учнів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 90, 46-53.
URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2023_90_10. | uk |
| dc.relation.references | Як штучний інтелект інтегрують в українську освіту. Розбираємо плани Мінцифри, МОН та ключові ризики. URL:
https://dou.ua/lenta/articles/ai-in-the-ukrainian-education-2025/. | uk |
| dc.relation.references | Гончарова, І. П. (2023). Використання штучного інтелекту в професійній діяльності педагога: можливості та
виклики в умовах цифрового освітнього середовища. Професійна діяльність педагога в умовах цифрового освітнього
середовища: матеріали міжрегіон. науково-практ. семінару (м. Біла Церква, 27 квіт. 2023 р.). URL:
https://lib.iitta.gov.ua/735500/1/Матеріали%20семінару.pdf#page=30. | uk |
| dc.relation.references | Калько, Р. М., Декусар, Г. Г., & Лагун, К. Д. (2024). Теоретичні та практичні засади використання методів
штучного інтелекту при вивченні іноземних мов у ЗВО. Наукові записки. Серія: Філологічні науки, (208), 181–187. URL:
https://journals.cusu.in.ua/index.php/philology/article/view/294. | uk |