Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКобилянська, І. М.uk
dc.contributor.authorВронський, М. О.uk
dc.contributor.authorVronskyi, M. A.en
dc.contributor.authorKobylyanska, I. M.en
dc.date.accessioned2025-08-13T09:52:51Z
dc.date.available2025-08-13T09:52:51Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationКобилянська І. М., Вронський М. О. Використання штучного інтелекту в освітньому процесі закладів вищої освіти // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25767.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-57-0
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48264
dc.description.abstractВ роботі досліджуються питання використання штучного інтелекту в освітньому процесі в закладах вищої освіти, проведено опитування науково-педагогічних працівників ЗВО Вінниці, Києва, Львова щодо ставлення викладачів, проведено виокремлення позитивних і негативних наслідків впровадження технологій штучного інтелекту в сфері освіти. Надано рекомендації для подолання негативних наслідків.uk
dc.description.abstractThe paper examines the issues of using artificial intelligence in the educational process in higher education institutions, a survey of scientific and pedagogical workers of higher educational institutions in Vinnytsia, Kyiv, anden
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25767
dc.subjectштучний інтелект в освітньому процесіuk
dc.subjectцифровізація освітнього процесуuk
dc.subjectсистемиштучного інтелектуuk
dc.subjectartificial intelligence in the educational processen
dc.subjectdigitalization of the educational processen
dc.subjectartificial intelligence systemsen
dc.titleВикористання штучного інтелекту в освітньому процесі закладів вищої освітиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc681.12
dc.relation.referencesКузьменко, О., Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2022). Інноваційні засоби формування професійної культури майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Педагогіка безпеки, 7(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1- 001-007.uk
dc.relation.referencesМястковська, М., Кобилянська, І., & Кисюк, Д. (2021). Формування готовності майбутніх фахівців з професійної освіти до застосування сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. Педагогіка безпеки, 6(1-2), 21–26. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-021-026.uk
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.en
dc.relation.referencesDembitska, S., Kobylianskyi, O., Nahorniak, S., Puhach, V., Tatarchuk, V. (2025). Usage of Artificial Intelligence for the Individualization of Learning in the Institutions of Higher Education. In: Auer, M. E., Rüütmann, T. (eds) Futureproofing Engineering Education for Global Responsibility. ICL 2024. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 1260. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-85652-5_21.en
dc.relation.referencesPuhach, S., Dembitska, S., & Kobylianskyi, O. (2022). Improvement of professional training of technical specialists according to requirements of integration methodological approach. Науково-методичний журнал «Нова педагогічна думка», 3(111), 14-23.en
dc.relation.referencesШтучний інтелект у вищій освіті: ризики та перспективи інтеграції: матеріали всеукраїнського науковопедагогічного підвищення кваліфікації (1 липня – 11 серпня 2024 року). (2024). Львів – Торунь: Liha-Pres.uk
dc.relation.referencesТопузов, О., & Алєксєєва, С. (2024). Можливості використання штучного інтелекту в освітньому процесі закладів середньої освіти в умовах воєнного стану. Український педагогічний журнал, (1), 5–11. URL: https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/718.uk
dc.relation.referencesДія. Відкриті дані. Теми і курси. Штучний інтелект. URL: https://diia.data.gov.ua/info-center/ai.uk
dc.relation.referencesГуназа, Л. М. (2023). Штучний інтелект у сучасній освіті: трансформація ролі вчителя, підвищення якості навчання та нові можливості для учнів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 90, 46-53. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2023_90_10.uk
dc.relation.referencesЯк штучний інтелект інтегрують в українську освіту. Розбираємо плани Мінцифри, МОН та ключові ризики. URL: https://dou.ua/lenta/articles/ai-in-the-ukrainian-education-2025/.uk
dc.relation.referencesГончарова, І. П. (2023). Використання штучного інтелекту в професійній діяльності педагога: можливості та виклики в умовах цифрового освітнього середовища. Професійна діяльність педагога в умовах цифрового освітнього середовища: матеріали міжрегіон. науково-практ. семінару (м. Біла Церква, 27 квіт. 2023 р.). URL: https://lib.iitta.gov.ua/735500/1/Матеріали%20семінару.pdf#page=30.uk
dc.relation.referencesКалько, Р. М., Декусар, Г. Г., & Лагун, К. Д. (2024). Теоретичні та практичні засади використання методів штучного інтелекту при вивченні іноземних мов у ЗВО. Наукові записки. Серія: Філологічні науки, (208), 181–187. URL: https://journals.cusu.in.ua/index.php/philology/article/view/294.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію