Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorМилько І. П.uk
dc.contributor.authorФедорчук, І. С.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:55:00Z
dc.date.available2025-08-13T09:55:00Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationФедорчук І. С. Контент-маркетинг як елемент стратегічного управління компанією // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25709.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-57-0
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48313
dc.description.abstractУ статті розглянуто контент-маркетинг як інструмент стратегічного управління компанією, що сприяє досягненню бізнес-цілей і формуванню довгострокової конкурентоспроможності бренду.uk
dc.description.abstractThe article explores content marketing as a tool of strategic company management that enhances business performance and strengthens long-term brand competitiveness.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/25709
dc.subjectконтент-маркетингuk
dc.subjectстратегія компаніїuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectуправління контентомuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectлояльність клієнтівuk
dc.subjectбізнес-ціліuk
dc.subjectцифрові комунікаціїuk
dc.subjectcontent marketingen
dc.subjectcompany strategyen
dc.subjectbranden
dc.subjectcontent managementen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectcustomer loyaltyen
dc.subjectbusiness goalsen
dc.subjectdigital communicationsen
dc.titleКонтент-маркетинг як елемент стратегічного управління компанієюuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138
dc.relation.referencesЯнковець Т. М. Цифровий маркетинг і контент-стратегія у створенні вражень клієнтів брендів. Бізнес Інформ. 2024. №1. C. 444–454. URL: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-1-444-454.uk
dc.relation.referencesГірко В. Контент-маркетинг: поради та успішні кейси. Livepage: вебсайт. URL: https://livepage.ua/blog/content-marketing-tips-and-successful-cases.html.uk
dc.relation.referencesТищенко О. Що таке контент-маркетинг? Особливості та принципи формування контентстратегії. Wedex: вебсайт. URL: https://wedex.com.ua/blog/shho-take-kontent-marketing-osoblivosti-taprintsipi-formuvannya-kontent-strategiyi/uk
dc.relation.referencesН. Л. Родінова, С. В. Обіход, С. Е. Чепурний. Контент-маркетинг як інструмент ефективного просування бізнесу. Ефективна економіка. 2023. № 5. URL: https://doi.org/10.32702/2307- 2105.2023.5.57.uk
dc.relation.referencesЗ. В. Григорова, М. А. Лисенко. Застосування контент менеджменту в управлінні збутовою діяльністю підприємства. Ефективна економіка. 2021. № 11. URL: https://doi.org/10.32702/2307-2105- 2021.11.78.uk
dc.relation.referencesТ. В. Альошина, Д. Е. Козенков, М. Д. Сало. Контент-маркетинг як сучасний елемент маркетингової стратегії підприємства. Economics Bulletin. 2022. №3. С. 59–68. URL: https://doi.org/10.33271/ebdut/79.059.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію