| dc.contributor.advisor | Залюбівська О. Б. | uk |
| dc.contributor.author | Зелінський, В. Р. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-08-13T09:56:54Z | |
| dc.date.available | 2025-08-13T09:56:54Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Зелінський В. Р. Використання штучного інтелекту в освітньому процесі: перспективи та виклики // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22800. | uk |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8163-57-0 | |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48358 | |
| dc.description.abstract | Розглянуто роль штучного інтелекту (ШІ) в сучасному освітньому середовищі. Проаналізовано основні переваги впровадження ШІ, такі як персоналізація навчання, автоматизація оцінювання та розширення доступу до знань. Описано потенційні ризики, включаючи етичні питання, втрату міжособистісного спілкування та потребу в нових компетенціях педагогів. Запропоновано напрямки подальших досліджень для ефективної інтеграції ШІ в освіту. | uk |
| dc.description.abstract | The role of artificial intelligence (AI) in modern educational environments is analyzed. The main benefits of AI
implementation, such as personalized learning, automated assessment, and expanded knowledge access, are discussed.
Potential risks, including ethical concerns, reduced interpersonal communication, and the need for new teacher
competencies, are highlighted. Further research directions for effective AI integration into education are proposed. | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22800 | |
| dc.subject | штучний інтелект | uk |
| dc.subject | освіта | uk |
| dc.subject | інновації | uk |
| dc.subject | персоналізація | uk |
| dc.subject | етика | uk |
| dc.subject | artificial intelligence | en |
| dc.subject | education | en |
| dc.subject | innovation | en |
| dc.subject | personalization | en |
| dc.subject | ethics | en |
| dc.title | Використання штучного інтелекту в освітньому процесі: перспективи та виклики | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.identifier.udc | 378.004.8 | |
| dc.relation.references | Сахно Л.А. Штучний інтелект у закладах вищої освіти: проблеми та перспективи. URL:
http://www.tsatu.edu.ua/nmc/wp-content/uploads/sites/52/zbirnyk-tdatu-280624-
pravka.pdf#page=341 (дата звернення 24.11.2024). | uk |
| dc.relation.references | Khan Academy. URL: https://uk.khanacademy.org/ (дата звернення 24.11.2024). | en |
| dc.relation.references | Coursera. URL: https://www.coursera.org/ (дата звернення 24.11.2024). | en |
| dc.relation.references | Duolingo. URL: https://uk.duolingo.com/ ( 24.11.2024). | en |
| dc.relation.references | Quizlet. URL: https://quizlet.com/ua ( 24.11.2024). | en |
| dc.relation.references | Ольга Головіна. Застосування штучного інтелекту в освіті. URL:
https://nus.org.ua/articles/shtuchnyj-intelekt-yak-vin-vplyne-na-osvitu/ (дата звернення
24.11.2024). | uk |
| dc.relation.references | Arie Zilberman. Як ШІ впливає на систему освіти. URL: https://www.facerua.com/iak-shivplivaie-na-sistiemu-osviti/ (дата звернення 24.11.2024). | uk |
| dc.relation.references | Кармазіна М.С. Штучний інтелект: особливості етапів розвитку та застосування у сфері освіти
та науки URL: https://goo.su/8Jhmnx (дата звернення 24.11.2024). | uk |