Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorЗалюбівська О. Б.uk
dc.contributor.authorЗелінський, В. Р.uk
dc.date.accessioned2025-08-13T09:56:54Z
dc.date.available2025-08-13T09:56:54Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationЗелінський В. Р. Використання штучного інтелекту в освітньому процесі: перспективи та виклики // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22800.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-57-0
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48358
dc.description.abstractРозглянуто роль штучного інтелекту (ШІ) в сучасному освітньому середовищі. Проаналізовано основні переваги впровадження ШІ, такі як персоналізація навчання, автоматизація оцінювання та розширення доступу до знань. Описано потенційні ризики, включаючи етичні питання, втрату міжособистісного спілкування та потребу в нових компетенціях педагогів. Запропоновано напрямки подальших досліджень для ефективної інтеграції ШІ в освіту.uk
dc.description.abstractThe role of artificial intelligence (AI) in modern educational environments is analyzed. The main benefits of AI implementation, such as personalized learning, automated assessment, and expanded knowledge access, are discussed. Potential risks, including ethical concerns, reduced interpersonal communication, and the need for new teacher competencies, are highlighted. Further research directions for effective AI integration into education are proposed.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/22800
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectперсоналізаціяuk
dc.subjectетикаuk
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.subjecteducationen
dc.subjectinnovationen
dc.subjectpersonalizationen
dc.subjectethicsen
dc.titleВикористання штучного інтелекту в освітньому процесі: перспективи та викликиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.004.8
dc.relation.referencesСахно Л.А. Штучний інтелект у закладах вищої освіти: проблеми та перспективи. URL: http://www.tsatu.edu.ua/nmc/wp-content/uploads/sites/52/zbirnyk-tdatu-280624- pravka.pdf#page=341 (дата звернення 24.11.2024).uk
dc.relation.referencesKhan Academy. URL: https://uk.khanacademy.org/ (дата звернення 24.11.2024).en
dc.relation.referencesCoursera. URL: https://www.coursera.org/ (дата звернення 24.11.2024).en
dc.relation.referencesDuolingo. URL: https://uk.duolingo.com/ ( 24.11.2024).en
dc.relation.referencesQuizlet. URL: https://quizlet.com/ua ( 24.11.2024).en
dc.relation.referencesОльга Головіна. Застосування штучного інтелекту в освіті. URL: https://nus.org.ua/articles/shtuchnyj-intelekt-yak-vin-vplyne-na-osvitu/ (дата звернення 24.11.2024).uk
dc.relation.referencesArie Zilberman. Як ШІ впливає на систему освіти. URL: https://www.facerua.com/iak-shivplivaie-na-sistiemu-osviti/ (дата звернення 24.11.2024).uk
dc.relation.referencesКармазіна М.С. Штучний інтелект: особливості етапів розвитку та застосування у сфері освіти та науки URL: https://goo.su/8Jhmnx (дата звернення 24.11.2024).uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію