Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВерьовкін, П. Є.uk
dc.contributor.authorБезсмертна, О. В.uk
dc.contributor.authorBezsmertna, O. V.en
dc.date.accessioned2025-08-13T09:57:20Z
dc.date.available2025-08-13T09:57:20Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationВерьовкін П. Є., Безсмертна О. В. Маркетингові дослідження сфери міжнародних вантажоперевезень // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р. URI: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/24701.uk
dc.identifier.isbn978-617-8163-57-0
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48371
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні аспекти міжнародних перевезень та їх маркетингових досліджень.uk
dc.description.abstractThe theoretical aspects of international transportation and their marketing research are considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)», Вінниця, 15-16 червня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2025/paper/view/24701
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectвантажні перевезенняuk
dc.subjectлогістикаuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectfreight transportationen
dc.subjectlogisticsen
dc.subjectmanagementen
dc.titleМаркетингові дослідження сфери міжнародних вантажоперевезеньuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc656.025
dc.relation.referencesВойчак А.В., Федорченко А.В. Маркетингові дослідження: Підручник. К.: КНЕУ. 2007. 408 с. URL: https://nemk.com.ua/wpcontent/uploads/2024/04/%D0%92%D0%BE%D0%B9%D1%87%D0%B0%D0%BA- %D0%90.%D0%92.- %D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0 %B2%D1%96- %D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1 %8F.pdf (дата звернення 10.04.2025)uk
dc.relation.referencesМаркетинг у галузях і сферах діяльності : навчальний посібник / за ред. І. М. Буднікевич. Київ : Центр учбової літератури, 2013. 536 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/11510/%d0%9c%d0%b0%d1%80%d0%baC %d0%b5%d0%ba%d1%82-budnikevich2017.pdf?sequence=1&isAllowed=y (дата звернення 10.04.2025).uk
dc.relation.referencesТанасійчук А.М., Мартинова Л.Б., Сіренко С.О. Міжнародне маркетингове дослідження ринку ефірних олій. Modern Economics. 2021-25. №27. С. 56. URL: https://doi.org/10.31521/modecon.V27(2021)-26 (дата звернення 10.04.2025).uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію