dc.contributor.author | Комар, В. І. | uk |
dc.contributor.author | Кобилянський, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2025-08-19T07:46:12Z | |
dc.date.available | 2025-08-19T07:46:12Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48551 | |
dc.description.abstract | У даній роботі розглядається вплив цифровізації на підготовку майбутніх докторів філософії, зокрема через використання дистанційного навчання. Аналізуються методи формування фахових компетентностей, зокрема інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій, особистісно-орієнтованого підходу та інтерактивних методів. Окрему увагу приділено європейській рамці. як інструменту оцінювання та вдосконалення цифрових навичок здобувачів. Розглядаються адаптивні технології, диференційовані підходи та їхній вплив на якість професійної підготовки, розвиток критичного мислення, креативності та здатності до інноваційної діяльності. | uk |
dc.description.abstract | This paper examines the impact of digitalization on the training of future doctors of philosophy, in particular through the use of distance learning. Methods of forming professional competencies are analyzed, in particular the integration of information and communication technologies, a person-oriented approach and interactive methods. Special attention is paid to the European framework. as a tool for assessing and improving digital skills of applicants. Adaptive technologies, differentiated approaches and their impact on the quality of professional training, the development of critical thinking, creativity and the ability to innovate are considered. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | // Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2025/paper/view/23338 | |
dc.subject | цифровізація | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | фахові компетентності | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційнітехнології | uk |
dc.subject | DigCompEdu | uk |
dc.subject | інтерактивні методи | uk |
dc.subject | адаптивні технології | uk |
dc.subject | критичне мислення | uk |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk |
dc.subject | digitalization | uk |
dc.subject | distance learning | uk |
dc.subject | professional competencies | uk |
dc.subject | information and communicationtechnologies | uk |
dc.subject | DigCompEdu | uk |
dc.subject | interactive methods | uk |
dc.subject | adaptive technologies | uk |
dc.subject | critical thinking | uk |
dc.subject | innovative activity | uk |
dc.title | Формування фахової коспетентності майбутніх докторів філософії засобами дистанційного навчання | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 681.12 | |
dc.relation.references | . (2021). Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, 62, 28-38. https://doi.org/10.31652/2412-1142-2021-62-28-38. | |
dc.relation.references | , ., & , . (2023). - COVID19 : . , , 13(2), 48. URL: http://neonatology.bsmu.edu.ua/article/download/285211/279375/657886. | |
dc.relation.references | , . ., , . ., & , . . (2024). - . : - (1920 2024 , ). (. 51-55). : - . ISBN 978-966-931-304-1. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742053/. | |
dc.relation.references | , ., | |