Show simple item record

dc.contributor.authorКомар, В. І.uk
dc.contributor.authorКобилянський, О. В.uk
dc.date.accessioned2025-08-19T07:46:12Z
dc.date.available2025-08-19T07:46:12Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48551
dc.description.abstractУ даній роботі розглядається вплив цифровізації на підготовку майбутніх докторів філософії, зокрема через використання дистанційного навчання. Аналізуються методи формування фахових компетентностей, зокрема інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій, особистісно-орієнтованого підходу та інтерактивних методів. Окрему увагу приділено європейській рамці. як інструменту оцінювання та вдосконалення цифрових навичок здобувачів. Розглядаються адаптивні технології, диференційовані підходи та їхній вплив на якість професійної підготовки, розвиток критичного мислення, креативності та здатності до інноваційної діяльності.uk
dc.description.abstractThis paper examines the impact of digitalization on the training of future doctors of philosophy, in particular through the use of distance learning. Methods of forming professional competencies are analyzed, in particular the integration of information and communication technologies, a person-oriented approach and interactive methods. Special attention is paid to the European framework. as a tool for assessing and improving digital skills of applicants. Adaptive technologies, differentiated approaches and their impact on the quality of professional training, the development of critical thinking, creativity and the ability to innovate are considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2025/paper/view/23338
dc.subjectцифровізаціяuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectфахові компетентностіuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційнітехнологіїuk
dc.subjectDigCompEduuk
dc.subjectінтерактивні методиuk
dc.subjectадаптивні технологіїuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectdigitalizationuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectprofessional competenciesuk
dc.subjectinformation and communicationtechnologiesuk
dc.subjectDigCompEduuk
dc.subjectinteractive methodsuk
dc.subjectadaptive technologiesuk
dc.subjectcritical thinkinguk
dc.subjectinnovative activityuk
dc.titleФормування фахової коспетентності майбутніх докторів філософії засобами дистанційного навчанняuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc681.12
dc.relation.references. (2021). Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, 62, 28-38. https://doi.org/10.31652/2412-1142-2021-62-28-38.
dc.relation.references, ., & , . (2023). - COVID19 : . , , 13(2), 48. URL: http://neonatology.bsmu.edu.ua/article/download/285211/279375/657886.
dc.relation.references, . ., , . ., & , . . (2024). - . : - (1920 2024 , ). (. 51-55). : - . ISBN 978-966-931-304-1. URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/742053/.
dc.relation.references, .,


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record