Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКовальчук, М. Б.uk
dc.date.accessioned2025-08-19T07:51:02Z
dc.date.available2025-08-19T07:51:02Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48619
dc.description.abstractДосліджено феномен професійної спрямованості навчання математики як інтеграційної основи фахової підготовки студенів у закладах вищої технічної освіти і розглянуто його через упорядковану єдність шести взаємопов’язаних структурних підсистем. Виокремлено основні педагогічні умови за яких вона буде ефективною.uk
dc.description.abstractThe phenomenon of professional orientation of mathematics teaching as an integration basis for professional training of students in higher technical education institutions is studied and considered through the orderly unity of six interconnected structural subsystems. The main pedagogical conditions under which it will be effective are identified.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2025/paper/view/23772
dc.subjectпрофесійне спрямуванняuk
dc.subjectпрофесійне спрямування навчання математикиuk
dc.subjectзаклади вищоїтехнічної освітиuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectінтеграційна основаuk
dc.subjectprofessional orientationuk
dc.subjectprofessional orientation of mathematics teachinguk
dc.subjecthigher technical educationinstitutionsuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectintegration basisuk
dc.titleМатематика як інтеграційна основа фахової підготовки студентівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc387.14:51
dc.relation.referencesInteraction of philology, pedagogy, culture and history as a way of integrating learning: collective monograph / Perevorska O., Prhodko T., Kobzeva I. etc. nternational Science Group. Boston : Primedia eLaunch, 2024. . 358-393 - URL: https://isgkonf.com/uk/interaction-of-philology-pedagogy-culture-and-history-as-a-way-of-integrating-learning/


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію