dc.contributor.author | Жмурко, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2025-08-19T07:53:09Z | |
dc.date.available | 2025-08-19T07:53:09Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48651 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається актуальна проблема формування компетентності з цифрової безпеки у майбутніх фахівців технічних спеціальностей. В умовах стрімкої цифровізації суспільства та зростання кіберзагроз, забезпечення належного рівня інформаційної безпеки стає невід'ємною частиною професійної підготовки технічних кадрів. Проаналізовано ключові аспекти цифрової безпеки, які необхідно інтегрувати в освітній процес, а також запропоновано шляхи розвитку відповідних компетенцій у студентів. Розглянуто сучасні методи та підходи до навчання, а також обговорено виклики та перспективи формування культури цифрової безпеки в освітньому процесі. | uk |
dc.description.abstract | The article deals with the urgent problem of developing digital security competence in future technical specialists. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | // Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2025/paper/view/23349 | |
dc.subject | цифрова безпека | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | здобувачі технічних спеціальностей | uk |
dc.subject | інформаційна безпека | uk |
dc.subject | формування професійної компетентності | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | digital security | uk |
dc.subject | professional training | uk |
dc.subject | technical students | uk |
dc.subject | information security | uk |
dc.subject | professional competencedevelopment | uk |
dc.subject | educational process | uk |
dc.title | Цифрова безпека як складова професійної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.147:004.056 | |
dc.relation.references | Dembitska S., Kobylianska I., Kobylianskyi O., Kuzmenk O. Training of Technical Specialties for Work Protection Professional Activity According to the Requirements of the Transdisciplinary Approach. Professional Pedagogics. 2023. 1(26). . 110121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121. | |
dc.relation.references | Dembitska S., Kuzmenko O., Savchenko I., Demianenko V., Safronova A. Digitization of the Educational and Scientific Space Based on STEAM Education. In: Auer, M. E., Cukierman, U. R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 901. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53022-7_34. | |
dc.relation.references | Miastkovska M., Dembitska S., Puhach V., Kobylianska I., Kobylianskyi O. Improving the efficiency of students independent work during blended learning in technical universities. In: Auer, M. E., Cukierman, U. R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 899. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-6_21. | |
dc.relation.references | . ., . ., . . . . : - : . - ., .70- . . . (28 ). : - , 2024. . 98-100. | |
dc.relation.references | . ., . ., . . . L - ( 2021): . : . 2021. . 10831085. | |
dc.relation.references | . ., . ., . ., . ., . . : : . : , 2025. 354 . | |
dc.relation.references | . ., . . . : - : . - ., .70- . . . (28 ). : - , 2024. . 101-102. | |
dc.relation.references | ., ., . soft-skills . STEAM- : - (. , 26 2024 ). : , 2024. . 222-224. | |
dc.relation.references | ., . . . . 2024. 9, . 1. . 17. | |
dc.relation.references | . . . V - (. , 2 2022 .); .: . . , . . , . . , . . . : , 2022. . 321-323. | |
dc.relation.references | . . . : , , : . . V . . .-. -, , 20 2023 .; . . . . , . . . : , 2023. . 108-110. | |
dc.relation.references | . . . : V - (. , 22 2023 ). : , , . 2023. . 791-794. | |
dc.relation.references | . . . . 2021. 6(1-2). . 16. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-001-006. | |
dc.relation.references | . ., . . : . . VI - -. . . , 25-26 2024 . . 59-61. | |
dc.relation.references | . ., . ., . . 015 . - - : , , (-2022): . : , 2022. . 450-451. | |
dc.relation.references | .., .. . : . . . .- . -., 23 2022 .; . .: . ., . . . .: - , 2022. . 199-203. | |
dc.relation.references | . ., . . . : . . . 2022. 5. . 172-176. | |
dc.relation.references | . ., . ., . . . . 2022. 7(1-2). . 0107. https://doi.org/10.31649/25241079-2022-7-1-001-007. | |
dc.relation.references | . .,. . ., . . . - - : , , (-2020): . : . 2021. .389391. | |
dc.relation.references | . .,. . ., . . . . 2024. . 9, . 1. . 17. | |