Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЖмурко, О. В.uk
dc.date.accessioned2025-08-19T07:53:09Z
dc.date.available2025-08-19T07:53:09Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48651
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальна проблема формування компетентності з цифрової безпеки у майбутніх фахівців технічних спеціальностей. В умовах стрімкої цифровізації суспільства та зростання кіберзагроз, забезпечення належного рівня інформаційної безпеки стає невід'ємною частиною професійної підготовки технічних кадрів. Проаналізовано ключові аспекти цифрової безпеки, які необхідно інтегрувати в освітній процес, а також запропоновано шляхи розвитку відповідних компетенцій у студентів. Розглянуто сучасні методи та підходи до навчання, а також обговорено виклики та перспективи формування культури цифрової безпеки в освітньому процесі.uk
dc.description.abstractThe article deals with the urgent problem of developing digital security competence in future technical specialists.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2025/paper/view/23349
dc.subjectцифрова безпекаuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectздобувачі технічних спеціальностейuk
dc.subjectінформаційна безпекаuk
dc.subjectформування професійної компетентностіuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectdigital securityuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjecttechnical studentsuk
dc.subjectinformation securityuk
dc.subjectprofessional competencedevelopmentuk
dc.subjecteducational processuk
dc.titleЦифрова безпека як складова професійної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностейuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147:004.056
dc.relation.referencesDembitska S., Kobylianska I., Kobylianskyi O., Kuzmenk O. Training of Technical Specialties for Work Protection Professional Activity According to the Requirements of the Transdisciplinary Approach. Professional Pedagogics. 2023. 1(26). . 110121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121.
dc.relation.referencesDembitska S., Kuzmenko O., Savchenko I., Demianenko V., Safronova A. Digitization of the Educational and Scientific Space Based on STEAM Education. In: Auer, M. E., Cukierman, U. R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 901. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53022-7_34.
dc.relation.referencesMiastkovska M., Dembitska S., Puhach V., Kobylianska I., Kobylianskyi O. Improving the efficiency of students independent work during blended learning in technical universities. In: Auer, M. E., Cukierman, U. R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 899. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-6_21.
dc.relation.references. ., . ., . . . . : - : . - ., .70- . . . (28 ). : - , 2024. . 98-100.
dc.relation.references. ., . ., . . . L - ( 2021): . : . 2021. . 10831085.
dc.relation.references. ., . ., . ., . ., . . : : . : , 2025. 354 .
dc.relation.references. ., . . . : - : . - ., .70- . . . (28 ). : - , 2024. . 101-102.
dc.relation.references., ., . soft-skills . STEAM- : - (. , 26 2024 ). : , 2024. . 222-224.
dc.relation.references., . . . . 2024. 9, . 1. . 17.
dc.relation.references. . . V - (. , 2 2022 .); .: . . , . . , . . , . . . : , 2022. . 321-323.
dc.relation.references. . . : , , : . . V . . .-. -, , 20 2023 .; . . . . , . . . : , 2023. . 108-110.
dc.relation.references. . . : V - (. , 22 2023 ). : , , . 2023. . 791-794.
dc.relation.references. . . . 2021. 6(1-2). . 16. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-001-006.
dc.relation.references. ., . . : . . VI - -. . . , 25-26 2024 . . 59-61.
dc.relation.references. ., . ., . . 015 . - - : , , (-2022): . : , 2022. . 450-451.
dc.relation.references.., .. . : . . . .- . -., 23 2022 .; . .: . ., . . . .: - , 2022. . 199-203.
dc.relation.references. ., . . . : . . . 2022. 5. . 172-176.
dc.relation.references. ., . ., . . . . 2022. 7(1-2). . 0107. https://doi.org/10.31649/25241079-2022-7-1-001-007.
dc.relation.references. .,. . ., . . . - - : , , (-2020): . : . 2021. .389391.
dc.relation.references. .,. . ., . . . . 2024. . 9, . 1. . 17.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію