Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКулібаба, Є. Л.uk
dc.date.accessioned2025-08-19T07:53:34Z
dc.date.available2025-08-19T07:53:34Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48657
dc.description.abstractРозглянуто актуальна проблема формування емоційної складової професійної компетентності майбутніх фахівців медичного профілю. Зважаючи на високий рівень емоційного навантаження в медичній діяльності, розвиток емоційного інтелекту та навичок емоційної саморегуляції є важливим аспектом професійної підготовки фахівців. Проаналізовано роль емоцій у регуляції професійної діяльності, їхній вплив на ефективність комунікації з пацієнтами та запобігання емоційному вигоранню. Окреслено основні напрями розвитку емоційної компетентності у процесі професійної підготовки. Визначено значення інтеграції емоційного компоненту в освітній процес як важливого чинника підвищення якості медичних послуг та збереження психічного здоров’я фахівців.uk
dc.description.abstractThe article considers the topical issue of forming the emotional component of the professional competence of future medical specialists. Given the high level of emotional stress in medical work, the development of emotional intelligence and emotional self-regulation skills is an important aspect of professional training. The role of emotions in the regulation of professional activity, their impact on the effectiveness of communication with patients and the prevention of emotional burnout are analysed. The main directions of development of emotional competence in the process of professional training are outlined. The importance of integrating the emotional component into the educational process as an important factor in improving the quality of medical services and preserving the mental health of specialists is determined.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2025/paper/view/23350
dc.subjectемоційна складоваuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectмайбутні фахівці медичного профілюuk
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectемоційна саморегуляціяuk
dc.subjectпрофесійна підготовка; вдосконалення освітнього процесуuk
dc.subjectemotional componentuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectfuture medical specialistsuk
dc.subjectemotional intelligenceuk
dc.subjectemotional self-regulationuk
dc.subjectprofessional training; improvement of the educational processuk
dc.titleЕмоційна складова професійної компетентності майбутніх фахівців медичного профілюuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.015.3
dc.relation.referencesDembitska S, Kobylianska I, Kobylianskyi O., Kuzmenk O. Training of Technical Specialties for Work Protection Professional Activity According to the Requirements of the Transdisciplinary Approach. Professional Pedagogics. 2023. 1(26). . 110121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121.
dc.relation.referencesDembitska S., Kuzmenko O., Savchenko I., Demianenko V., Safronova A. Digitization of the Educational and Scientific Space Based on STEAM Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 901. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53022-7_34.
dc.relation.referencesMiastkovska M., Dembitska S., Puhach V., Kobylianska I., Kobylianskyi O. Improving the efficiency of students independent work during blended learning in technical universities. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, 2024. vol 899. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-6_21.
dc.relation.references. ., . ., . . . . : - : . - ., . 70- . . . (28 2024 ). : - , 2024. . 98-100.
dc.relation.references. ., . ., . ., . ., . . : : . : , 2025. 354 .
dc.relation.references. ., . . . : - : . - ., . 70- . . . (28 2024 ). : - , 2024. . 101-102.
dc.relation.references., ., . soft-skills . STEAM- : - (. , 26 2024 ). : , 2024. . 222-224.
dc.relation.references., ., . . . 2024. 9, . 1. . 17.
dc.relation.references. . . : , , : . . V . . .-. -, , 20 . 2023 .; . . . . , . . . : , 2023. . 108110.
dc.relation.references. . . : V - (. , 22 2023 ). : , , . 2023. . 791-794.
dc.relation.references. . . . 2021. 6(1-2). .16. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-001-006.
dc.relation.references.., . . : . . VI - -. . . , 25-26 2024 . . 59-61.
dc.relation.references. ., . . . : . . . .- . -., 23 2022 .; . .: . ., . . . .: , 2022. . 199-203.
dc.relation.references. ., . . . : . . . 2022. 5. . 172-176.
dc.relation.references. ., . ., . . . . 2022. 7(1-2). . 0107. https://doi.org/10.31649/2524-10792022-7-1-001-007.
dc.relation.references. ., . ., . . . . 2024. 9, . 1. . 17.


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію