| dc.contributor.author | Волощук, О. В. | uk |
| dc.contributor.author | Габрійчук, Л. Е. | uk |
| dc.date.accessioned | 2025-08-29T12:18:06Z | |
| dc.date.available | 2025-08-29T12:18:06Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | | uk |
| dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48805 | |
| dc.description.abstract | У цій статті досліджується роль віртуальної реальності (ВР) у сучасній освіті. Обговорюються переваги та перешкоди, пов'язані з інтеграцією навчальних інструментів на основі VR, імерсивних симуляцій та інтерактивних освітніх платформ. У дослідженні підкреслюється, як VR сприяє залученню, підтримує практичне навчання і трансформує традиційні методи викладання, а також розглядаються технічні та фінансові виклики. Ключові слова: віртуальна реальність, цифрова освіта, імерсивні технології, інтерактивне навчання, симуляційне навчання | uk |
| dc.description.abstract | This article examines the role of virtual reality (VR) in contemporary education. It discusses the benefits and obstacles associated with the integration of VR-based instructional tools, immersive simulations, and interactive educational platforms. The study highlights how VR fosters engagement, supports hands-on learning, and transforms traditional teaching methods, while also considering technical and financial challenges. Keywords: virtual reality, digital education, immersive technology, interactive learning, simulation-based teaching | en |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | ВНТУ | uk |
| dc.relation.ispartof | // Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р. | uk |
| dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2025/paper/view/24341 | |
| dc.subject | віртуальна реальність | uk |
| dc.subject | цифрова освіта | uk |
| dc.subject | імерсивні технології | uk |
| dc.subject | інтерактивне навчання | uk |
| dc.subject | симуляційне навчання | uk |
| dc.subject | traditional teaching methods | uk |
| dc.subject | while also considering technical and financial challenges Keywords: | uk |
| dc.subject | virtual reality | uk |
| dc.subject | digital education | uk |
| dc.subject | immersive technology | uk |
| dc.subject | interactive learning | uk |
| dc.subject | simulation-based teaching | uk |
| dc.title | Virtual reality and its impact on education | uk |
| dc.type | Thesis | |
| dc.relation.references | Steven, M. (2023). Virtual Reality. Cambridge University Press. | |
| dc.relation.references | Richard Lamb, Jing Lin, Jonah B Firestone (2020). Virtual Reality Laboratories: A Way Forward for Schools?, Modestum Limited. | |
| dc.relation.references | Dorota Kamiska, Grzegorz Zwoliski, Anna Laska-Leniewicz,Luis Pinto-Coelho (2022). Virtual Reality in Healthcare: A Survey, ResearchGate | |
| dc.relation.references | EngageVR, Benefits of Virtual Reality for Education. Retrieved from https://engagevr.io/ | |