Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВолощук, О. В.uk
dc.contributor.authorГабрійчук, Л. Е.uk
dc.date.accessioned2025-08-29T12:18:06Z
dc.date.available2025-08-29T12:18:06Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.citationuk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48805
dc.description.abstractУ цій статті досліджується роль віртуальної реальності (ВР) у сучасній освіті. Обговорюються переваги та перешкоди, пов'язані з інтеграцією навчальних інструментів на основі VR, імерсивних симуляцій та інтерактивних освітніх платформ. У дослідженні підкреслюється, як VR сприяє залученню, підтримує практичне навчання і трансформує традиційні методи викладання, а також розглядаються технічні та фінансові виклики. Ключові слова: віртуальна реальність, цифрова освіта, імерсивні технології, інтерактивне навчання, симуляційне навчанняuk
dc.description.abstractThis article examines the role of virtual reality (VR) in contemporary education. It discusses the benefits and obstacles associated with the integration of VR-based instructional tools, immersive simulations, and interactive educational platforms. The study highlights how VR fosters engagement, supports hands-on learning, and transforms traditional teaching methods, while also considering technical and financial challenges. Keywords: virtual reality, digital education, immersive technology, interactive learning, simulation-based teachingen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartof// Матеріали LIV Всеукраїнської науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 24-27 березня 2025 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fbtegp/all-fbtegp-2025/paper/view/24341
dc.subjectвіртуальна реальністьuk
dc.subjectцифрова освітаuk
dc.subjectімерсивні технологіїuk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectсимуляційне навчанняuk
dc.subjecttraditional teaching methodsuk
dc.subjectwhile also considering technical and financial challenges Keywords:uk
dc.subjectvirtual realityuk
dc.subjectdigital educationuk
dc.subjectimmersive technologyuk
dc.subjectinteractive learninguk
dc.subjectsimulation-based teachinguk
dc.titleVirtual reality and its impact on educationuk
dc.typeThesis
dc.relation.referencesSteven, M. (2023). Virtual Reality. Cambridge University Press.
dc.relation.referencesRichard Lamb, Jing Lin, Jonah B Firestone (2020). Virtual Reality Laboratories: A Way Forward for Schools?, Modestum Limited.
dc.relation.referencesDorota Kamiska, Grzegorz Zwoliski, Anna Laska-Leniewicz,Luis Pinto-Coelho (2022). Virtual Reality in Healthcare: A Survey, ResearchGate
dc.relation.referencesEngageVR, Benefits of Virtual Reality for Education. Retrieved from https://engagevr.io/


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію